This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mooie grafiek!

hendrik

Champ pat z'n maatje
70 gilardoni iets wat bijgewerkt
19 mm evo
rito krukas
self gemaakte waterkoeling
hebo vario
polini speeddrive
polini speedclutch
mallossi koppelings huis
aangepasteluchtfilter

komt eraan

ik snap echt geen zak van comp wahid ik brobeer hem naar jou te mailen maar ik hoop dat het lukt wij hebben echt een langzame comp.

Je had hem gemailed maar zonnet deed effe tof en zo!!!
Dus hij was er wel maar hij heeft hem niet opgehaald!!!
:|:|:|

bedankt

bedankt he wahid!
dit is toch een pracht grafiek of niet soms.
dit is die van de beta,alles wat erop zit staat boven aan.
maar ook nog:
top preformens karterkap
en naaldlagers inde achternaaf ook van top.
en met 19mm bedoel ik de cabrateur.

...volgens mij heb ik je ff gesproken vorige week een keer..toen ik met 3 andere binnenkwam bij twins

waarom heeft anthony eigenlijk gekozen voor het nieuwe type zip?!?

Sja, dat is bijna net zo vaag als dat hij voor een Evo50 kiest????

Waarom geen MHR Team of Manston50? Met Manston50 ben je natuurlijk wel ff de :W

Anthony haat Malossi... Is Manston 50cc dan al ergens leverbaar, Arne? Nee toch?

Die Beta heeft echt een mooie grafiek, mooi verloop...

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Anthony haat Malossi... Is Manston 50cc dan al ergens leverbaar, Arne? Nee toch?

Die Beta heeft echt een mooie grafiek, mooi verloop...

Greetz.

Nee nog niet leverbaar Bart...maar als Anthony Malossi haat, is ie wel heel vaag.

Mjah, hij vind Evo beter afgewerkt (heeft toch vrij veel ervaring)... Verder heeft/had hij een Team 70 Piaggio, waarbij de helft van de spoelpoorten nog een stuk open stond, terwijl de rest al gesloten was, dat scheelde wel een paar graden qua timing... Verder was er nog veel meer scheef gegoten bij dat ding... Ook een 174cc MHR die om vage redenen is vast gelopen... Wel meer van dat soort dingen, coatings die van Overrange-vario's gaan, door die geweldige kevlar van die Kevlar Belts...

Greetz.