moest op rollerbank..Agent ging op scooter zitten!!!

Maar als zij er toch op zitte? wat is er mis dan?
zit toch alleen op jou voordeel?

en als jij nu in bezwaar gaat indienen
ben je dan van plan om te zegge dat die agent erop zat? terwijl het volgens jou niet mag en dat het ook met koeien letters is aangegeven?

Dat je band is beschadigd moest je gelijk zegge dat ze het al weten, en je hebt ook nog bewijs nodig dat het precies die dag is gebeurt is door een agent.

( heb ook een keer een bezwaar ingediend maar ze geve er niet zo veel aandacht aan)

En ook al reed jij 45 het gaat erom dat je scooter harder gaat, en zij kunnen ook niet weten of jij altijd 45 gaat van daar jou boete.

maar suc6 met het indienen van een bezwaar :D
 
Maar als zij er toch op zitte? wat is er mis dan?
zit toch alleen op jou voordeel?

en als jij nu in bezwaar gaat indienen
ben je dan van plan om te zegge dat die agent erop zat? terwijl het volgens jou niet mag en dat het ook met koeien letters is aangegeven?

Dat je band is beschadigd moest je gelijk zegge dat ze het al weten, en je hebt ook nog bewijs nodig dat het precies die dag is gebeurt is door een agent.

( heb ook een keer een bezwaar ingediend maar ze geve er niet zo veel aandacht aan)

En ook al reed jij 45 het gaat erom dat je scooter harder gaat, en zij kunnen ook niet weten of jij altijd 45 gaat van daar jou boete.

maar suc6 met het indienen van een bezwaar :D

tja misschien is t wel in mn voordeel, maar zo heb ik een perfecte reden om in bezwaar te gaan wegens incorrecte meting.

en over dat ik gewoon 45 reed:

in NL mag je tog ook maar 120 max met de auto, waarom mogen mensen dan wel rijden in een auto met een top van 250? of 300? die rijden t waarschijnlijk ook nooit:p misschien een domme reden maar wel waar..
 
Met de nieuwe rollebank die we in NEDERLAND hebben (LEES: NEDERLAND), moet de agent er niet meer op zitten maar er naast staan. Het gaat hier om de rollebank die je snelheid meet en niet meer de KW's. Dus de agent hoort er naast te staan.
 
Met de nieuwe rollebank die we in NEDERLAND hebben (LEES: NEDERLAND), moet de agent er niet meer op zitten maar er naast staan. Het gaat hier om de rollebank die je snelheid meet en niet meer de KW's. Dus de agent hoort er naast te staan.

yep:winner:, net ook al 2 keer verteld:p
 
Ook al denkt die dat, dat maakt helemaal nix uit.
Waar het dus om gaat is dat de meting gewoon niet goed is gedaan, dit kan in je voordeel of in je nadeel zijn, maar dat maakt niet uit.
 
het is een vormfout, maar aangezien je hebt geluisterd naar die lul heb je geen bewijs dmv een filmpje ofzo.

Bij vormfouten wordt de boete over het algemeen kwijtgescholden.
 
Nog een leuk detail: bij de nieuwe banken moet de agent er niet meer gaan opzitten want er zit een weerstand op de rol. Deze staat standaard ingesteld op een kracht die gelijk staat met een bestuurder van 80kg. Weeg jij meer dan kan je dit aanhalen als bezwaar (althans in België). Maar, gezien jij 32kph te snel reed met de agent er op, dan zou ik dit NIET aanraden. Het komt er dus op neer dat je zonder die agent nog sneller zou rijden.

De reden dat je niet mocht filmen is heel simpel. Ik zal hier even de reden aanhalen die op een forum staat waar enkele juridische thema's worden besproken. 'De beelden van een GSM of PDA zijn te eenvoudig te manipuleren met software. Hierdoor heeft de officier in dienst het recht om de persoon, die in fout wordt gesteld, een verbod op te leggen inzake maken van digitale of analoge opnames tijdens het beoefenen van zijn/haar ambt. Dit enkel en alleen om er zich van te vergewissen dat er geen manipulatie kan plaatsvinden.'

Maw, de agent was in zijn recht toen hij zei dat je niet mocht bellen/filmen. Hier kan je niets op aanbrengen. Het feit dat hij op je scoot zat tijdens het opnemen van de snelheid speelt enkel in jouw voordeel (was anders nog sneller) en dat je band beschadigd is door de agent zelf zul je met harde bewijzen moeten staven. En gezien je geen film/fotohebt zal dit niet eenvoudig worden.

Zoals de meesten al zeiden: veel succes gewenst al geloof ik niet dat je het van de lange arm zult winnen...
 
Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar heen gehaalt. Ik dacht dat er bij een 25 km/h snorfietser niet op de snor gezeten mag worden, en dan 25 km/h moet lopen. Maar als het om een normale scooter (45 km/h) gaat mag er wel op gezeten worden (dit herinner ik me nog uit mijn theorieboekje!), en dan moet de scooter 45 km/h lopen.

DIT GELDT ALLEEN VOOR SCOOTERS/SNORREN IN NEDERLAND!

Chriz.
 
Er is een nieuwe rollebank hier in Nederland. Met deze bank moet er GEEN agent of iemand anders meer opzitten.

Dus de OUDE kw bank: Wel iemand opzitten. Maar aangezien deze er allemaal uit zijn gehaald zul je die hier niet meer zien.

Nieuwe rollebank die snelheid meet: moet NIEMAND meer op zitten.
 
Dat is beetje valsspelerij imo. Als er iemand op zit ( bestuurder / eigenaar ) dan gaat ie langzamer , zeker als deze wat overgewicht heeft. Als je er naast gat staan , en je geeft gas ( rollenbank ) gaat i harder... Dester meer geld trekt de politie binnen dus. Afzetterij. :X
 
nou en toch geeft hij altijd weinig aan
me runenr ging dik 2 CM!!!!!!!!!!! over 120 heen op teller en hij ging maar 82 op roller
 
CM ?

Tja scooter tellers kloppen ook echt he. :rolleyes:

Plus , ik denk wel dat een rollenbank acuraat is hoor. ;) Anders zouden ze niet goedgekeurd worden etc.
 
Zit weerstand zooi al bij ingerekend. Dus die snelheid die hij aangeeft is al met weerstand etc. En dan gaat daar nog een keer correctie van af.
 
Back
Top