moest op rollerbank..Agent ging op scooter zitten!!!

Ice project

Well-Known Member
hallo

moest vandaag op rollerbank

reed gewoon normaal 45 en opeens politiebusje achter me aan.
moest meerijden naar politiebureau en daar hebben ze m op de rollerbank gezet. maar ze wisten denk niet egt hoe t werkte als eeerst hebben ze de zijkant van mijn band beschadigd (gleed bijna van de rollers af maar raakt metalen plaatje vandaar ook die beschadiging aan mn band.
en vervolgens ging hij bij de 2e keer OP mijn scooter zitten!! vandaar ook 92 op de bank - 10 km aftrek 32 te hard! terwijl hij dus maar de 50 moest halen(i.v.m choke hendel open) dus tijdens het schrijven van de boete moest ik een verklaring afleggen en ik heb ze duidelijk op laten schrijven dat ik t raar vond dat agent op mn scooter ging zitten tijdens meting.

mijn vraag is of ik hier een goede bezwaar schrift over kan schrijven en of t me dan ook gaat lukken om mn geld terug te krijgen?? en hebben jullie nog tips over wat ik allemaal nog meer in mn bezwaarschrift kan zetten??
 
Advertisement - register to remove this

dude, de agent hoort op je scooter te gaan zitten,
wees blij, zo gaat je scooter zelfs minder hard. :X


ehh nee ben eerder op rollerbank geweest hij mag niet op mn scooter gaan zitten bij die oude banken wel bij de nieuwe niet meer. stond er overigens ook met grote koeienletters op... denk dat de meest dat hier ook wel weten. en ja dat is eigenlijk best wel een reden om bezwaar in te dienen! tog?:p
 
Gewoon een nette brief maken. Soort sollicitaite brief maar dan een bezwaar brief waar je in vermeldt dat je uiteraard in hoger beroep wil , en waarom jij in hoger beroep gaat.
 
als jij je boete krijgt dan staat er een adres op waar jij je brief heen kunt sturen. Maar ik snap niet hoe kan je scooter harder gaan als iemand er op zit? Normaal is het net andersom.
 
ehh nee ben eerder op rollerbank geweest hij mag niet op mn scooter gaan zitten bij die oude banken wel bij de nieuwe niet meer. stond er overigens ook met grote koeienletters op... denk dat de meest dat hier ook wel weten. en ja dat is eigenlijk best wel een reden om bezwaar in te dienen! tog?:p
die mogen erop gaan zitte...bij ons is het ofwel de bestuurder ofwel de flik...
 
die mogen erop gaan zitte...bij ons is het ofwel de bestuurder ofwel de flik...


je komt zeker ook uit belgie? heb begrepen dat ze daar erop moeten gaan zitten.
geloof me hier In Nederland echt niet meer! en zoals ik al zei er stond met grote koeienletters erop dat ze NIET erop mochten zitten. dat heb ik hiervoor ook nog tegen ''sandor'' verteld...
 
ok heeft iemand misschien ook links met soort van voorbeeld bezwaar brieven of iets met hoger beroep enzo??

Je hebt geen standaard bezwaar brieven, en je gaat niet meteen in hoger beroep.

Je kan pas bezwaar indienen als je de bekeuring binnen hebt. Daar staat duidelijk op vermeld hoe dat moet.
 
Tegenwoordig mogen de wauten nietmeer op de scooter zitten als hij op de roller moet..
Maar als hij erop gaat zitten gaat ie dus wel langzamer, maargoed..

JE kan dus bezwaar indienen, en ook omdat ze je band beschadigd hebben..
 
Tegenwoordig mogen de wauten nietmeer op de scooter zitten als hij op de roller moet..
Maar als hij erop gaat zitten gaat ie dus wel langzamer, maargoed..

JE kan dus bezwaar indienen, en ook omdat ze je band beschadigd hebben..


heb je filmpjes, foto's ed van het voorval gemaakt?

dit zorgt weer dat je wat sterker komt te staan in jouw woord tegen dat van hun....
 
ja klopt ze moeten er eigenlijk op zitten omdat als je op je scooter rijdt gaat ie langzamer en dat is wat ze meoten testen. hoe hard rijdt ie als er iemand mee rijdt, hehe klinkt raar maar is wel zo
 
Back
Top