moer adaptor wil niet los

Status
Not open for further replies.

roelow

Well-Known Member
ik wou mijn vertanding eruit halen
maar nu krijg ik de moer bij de adaptor niet los
ik werk zelf met een luchtsleutel
heeft iemand ideeen
 
Advertisement - register to remove this

een luchtsleutel is ook lang zo sterk niet als een goeie sleutel gebruiken , wat je het beste kan doen is het wiel erop zetten en dan de rem inhouden en met een stevige sleutel en dop de moer los draaien , je kunt het makkelijkste gewoon over de buddy heen hangen en op de sleutel gaan staan..
 
suzukistreetmagicpz8.jpg
 
een luchtsleutel is ook lang zo sterk niet als een goeie sleutel gebruiken , wat je het beste kan doen is het wiel erop zetten en dan de rem inhouden en met een stevige sleutel en dop de moer los draaien , je kunt het makkelijkste gewoon over de buddy heen hangen en op de sleutel gaan staan..

en toch, wed ik erop dat ik met mijn luchtsleutel een moer kan vastkrijgen, die jij NOOIT loskrijgt, en ook omgekeerd.
 
en toch, wed ik erop dat ik met mijn luchtsleutel een moer kan vastkrijgen, die jij NOOIT loskrijgt, en ook omgekeerd.

en toch denk ik dat jij het mis heb.

of je moet een indenstrieele luchtsleutel hebben voor m32 bouten enzo.....
maar met een normale luchtsleutel is een normale sleutel zoals melf zei sterker.
 
tja , neem een compressor met 12 bar en een zware luchtsleutel en je krijgt het zeker muurvast , alleen jammer dan dan je as ook niet goed meer is als ie al niet kapot draait bij het vastdraaien.

bij een normale luchtsleutel en compressor tot zo'n 10 bar is een luchtsleutel wel makkelijk maar niet overdreven sterk hoor.
 
en toch denk ik dat jij het mis heb.

of je moet een indenstrieele luchtsleutel hebben voor m32 bouten enzo.....
maar met een normale luchtsleutel is een normale sleutel zoals melf zei sterker.

ik gebruik eentje van snap on, en niet op lucht, maar op een batterij.
ik vind, dat je het niet alleen sneller maar ook makkelijker loskrijgt met een luchtsleutel. en komop je draait je ratel naar de zak door er een hefboom op te zetten(want die dingen zijn daar niet voor gemaakt) zeker met die aldi kwaliteits dingen. neem eentje van facom/snap on, die leven dan nog maar naar 5 keer dat doen werkt het ding ook al niet naar behoren.
 
Dan heb je cheap ass shit bij mij op het werk vrachtwagen/trailer reperaties/revisies gebruiken we simpelweg altijd en verlengstuk bovenop de normale sleutel omdat het gewoon teringvast zit.
 
ja, dan heb jij een "slecht" werk zeg.
wat voor toestanden zijn dat dan, zeker op zo'n job. een ratel met verlangstuk is beun en slecht voor de ratel. Waarom niet gewoon een luchtsteutel? onmisbaar in eender welke garage imo.

cheap ass shit, facom en snap on? dat zal wel niet :P
 
Hm , ik gebruik die TopCraft Chrom Vanadium Aldi spul.. Heerlijk spul or. Heb het nu al jaren , nog nooit problemen meeg gehad. Heb de gekste dingen ermee gedaan. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top