Originally posted by Black Swan
M'n Runner uit 97 heb altijd lekker gereden. Zo'n 117 op auto teller. Ik trots met m'n standaard 50cc. Maar ik mag nu blij zijn als ie de 100 haalt. Ik heb m'n zuigerveren al vervangen en m'n membraam plaatjes (nu Polini carbon). Ik heb nu ook m'n Polini vario ingeruild voor een Malossi Overrange set. Ik had 4,3 gr met polini en nu 4,7 gr met overrange. Ik heb ook nog een polini koppeling 3 segmenten en een yasuni 70cc uitlaat.
WIE O WIE WIL EN KAN ME HELPEN MET M'N RUNNER. IK WIL WEER NET ZO SNEL OF ZELFS NOG SNELLER RIJDEN, MAAR IK WIL NIET AAN M'N STANDAARD CILINDER DREMELEN!!
Originally posted by VorteX
- Waarom neem je Malossi Overrange op een standaard cilinder? Je zou op standaard cilinder meer hebben aan Malossi Sport.
Originally posted by jorick
kan jij mij even het verschil uitleggen tussen een "mhr" vario en een "sport" want volgens mij is dat er niet. Geen lul verhalen maar meten = weten.
komt u maar..
Originally posted by Patrick
Bij minarelli zijn de maten van de rollers verschillend (bij de MHR vario zijn ze veel groter. en dus ook de hoek van de gradenplaat lijkt me
Originally posted by Patrick
Bij minarelli zijn de maten van de rollers verschillend (bij de MHR vario zijn ze veel groter. en dus ook de hoek van de gradenplaat lijkt me
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Sport-vario's zijn 16*13
MHR-vario's zijn 19*15,5
Originally posted by gilera85
100 op runner teller is niet hard........