mikuni sproeier maat in mm ?

Advertisement - register to remove this

volgend mij werkt het anders en gaan hun sproeiermaten in doorsnee x de hoogte van de sproeier dus bij 2mm x 1,5cm hoogte
is sproeier 300 ofzo
suc6........
 
mikuni gaat in flowmaten, dus bv. in aantal ml. benzine/min. o.i.d.
de flow is natuurlijk niet alleen afhankelijk van de diamter, maar ook van de hoogte en verdere maten van de sproeier

Maar dat wil de topicstarter niet weten. Een 170 is iig pas +/- 1mm qua diameter.

Het zal ws. idd eerder in de buurt van de 300+ ofzo liggen.
 
meten met een sproeiermeter is ook makkelijk..............

je kunt toch beter zorgen dat je gewoon een 300 sproeier krijgt? ik boor nooit sproeiers uit en zorg altijd dat er wat op de sproeier staat dat duidelijk is , anders gooi ik m weg , zou ik ook eens gaan doen als ik jou was....................
 
Originally posted by Speed Punk
volgend mij werkt het anders en gaan hun sproeiermaten in doorsnee x de hoogte van de sproeier dus bij 2mm x 1,5cm hoogte
is sproeier 300 ofzo
suc6........

Nopez. Maataanduiding van Mikuni ROND !! is diameter / doorsnede van het gat.

Mikuni ROND 300 = 3,00 mm
Mikuni ROND 200 = 2,00 mm

Originally posted by Hans F.
mikuni gaat in flowmaten, dus bv. in aantal ml. benzine/min. o.i.d.
de flow is natuurlijk niet alleen afhankelijk van de diamter, maar ook van de hoogte en verdere maten van de sproeier

Maar dat wil de topicstarter niet weten. Een 170 is iig pas +/- 1mm qua diameter.

Het zal ws. idd eerder in de buurt van de 300+ ofzo liggen.

Maataanduiding van Mikuni HEX !! = de hoeveelheeid flow in cc / minuut.

Mikuni HEX 300 = 300 cc / minuut
Mikuni HEX 200 = 200 cc / minuut

Originally posted by melf #50
meten met een sproeiermeter is ook makkelijk..............

je kunt toch beter zorgen dat je gewoon een 300 sproeier krijgt? ik boor nooit sproeiers uit en zorg altijd dat er wat op de sproeier staat dat duidelijk is , anders gooi ik m weg , zou ik ook eens gaan doen als ik jou was....................

Ben ik met je eens. Echter moet je dan wel weten dat er 2 verschillende types sproeiers zijn qua maataanduiding

Mikuni ROND sproeiermaat = diameter van het gat in mm
(Maximum maat = 250 = 2,50 mm)
Mikuni HEX sproeiermaat = hoeveelheid flow in cc / min
(Sproeiermaten 50 - 195 in stapjes van 5, 200 - 500 in stapjes van 10)
 
mja, ik rij dus met HEX sproeiers... in principe.
nou kon ik eerst maar t/m 220 krijgen en heb die dus groter geboord, naar 2mm
nu ik eens echt netjes wil afstellen heb ik dus echte sproeiers nodig, maar heb geen zin om bv 230 t/m 400 ofzo te kopen, kost namelijk 3 euri per stuk.
ik vraag het natuurlijk niet voor niks...
maar 2mm is dus ongeveer sproeier 300 ? kan ik namelijk gewoon 270-330 halen ofzo
 
Back
Top