Sorry, het zijn overloopjes met afvoerslangetjes eventueel. Hoe ga ik in vredesnaam gezeik krijgen als de lengte niet klopt }:O
Zit nu een 210 in. Ik krijg nog wat extra sproeiers, die seller was vergeten mee te sturen.
MELF: En het gaat me niet zozeer om het geld besparen, het is meer dat die dingen (hier) zo moeilijk leverbaar zijn en als ik toch DO's heb liggen. Maar goed, het maakt dus best wat uit. Dan ga ik wel op zoek naar Mikunio sproeiers.
sproeiers etc, kun je zo bestellen @ www.mikuni.nl , daar hebben ze alle maten tot over de 700 ... daar heb ik nu ook alles van mikuni weg en bevalt mij goed
onzin , gewoon slangetjes erop knallen die lekker ruim zitten.
owh ja... vandaag had ik mijn carb nog eens goed bekeken , en het is de rechterkant (dus waar de shoke zit) met de onderkant verbinden , links los laten hangen.
onzin , gewoon slangetjes erop knallen die lekker ruim zitten.
owh ja... vandaag had ik mijn carb nog eens goed bekeken , en het is de rechterkant (dus waar de shoke zit) met de onderkant verbinden , links los laten hangen.
Dacht ik ja. Leek me wel erge klink klare onzin. Maar ja, ben (nog) niet zo bekend met die carb. dus ja beter ff checken.
Rechterkant dus. Gisteravond kwam ik tijdens Googlen okaatje tegen en die persoon had ook de rechterkant verbonden met onderkant. Dacht zal ik nog vragen, maar wat zou het uitmaken.