Originally posted by Coen
kijk hier maar eens, beter zoek je van te voren.
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?threadid=18276&highlight=mikuni+powerjet
Originally posted by Coen
kijk hier maar eens, beter zoek je van te voren.
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?threadid=18276&highlight=mikuni+powerjet
Originally posted by X-clusive
Nou sorry ik ben ook nie de SLIMSTE
Originally posted by Coen
Je bent idd niet de slimste als je na 100 posts nog niet weet hoe die search werkt.
Originally posted by Coen
Ten eerste bepaal ik zelf of ik iets zeg, je mag zelf bepalen wat je er mee doet.
ten tweede zal je eens moeten komen met concrete vragen, aangezien ik je documentatie(wat je zelf ook had kunnen vinden) geef waar je vragen over kunt stellen.
Naar mijn mening zal je weinig voordeel hebben aan de powervalve op een scoot, aangezien je toch altijd op volle toeren zit.
Op schakel is een totaal ander verhaal
Originally posted by Coen
Je bent wel een beetje hard leers of niet, lees nou eerst het topic dat ik je geef en stel dan vragen. Ik neem gewoon over wat in het topic staat. Maak het je wel makkelijk vandaag.
Originally posted by MHRamey
Het verschil tussen de 28 en 27mm Mikuni is dat de 27 wel een powerjet heeft en de 28 niet. (just for the information)
en voor je gaat vragen wat een powerjet is, staat ook in het topic
Originally posted by sprinter
Powerjet werkt op onderdruk.
Als er lange tijd een onderdruk is aan het uiteinde van dat buisje
http://www.mikuni.nl/jpg/mikuni_hoo...4-250rs-rgv.jpg hier in het midden van de venturi
zal er benzine uit de vlotterkamer naar boven worden gezogen.
Deze extra benzine geeft dat geen vermogenwinst meer maar zorgt voor extra koeling.