Mijn project scoot.....

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Mooi of Lelijk, origineel is het wel....

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=2922

Beetje donker.....sorry
Kan half die op voorkant gemonteerde
stuurruitje van Sr2000 zien....Inmiddels is er naast die 2
vertevigings stangen, een derde geplaatst.
Ding kan ik starten...alleen halfpoeli vario moet worden afgedraaid en daarna voorzien van neit-standaard koelvin. Ook wacht ik op een tailpipe, die bij DPR vandaan moet komen(jeffrey?)
Nieuwe pix zullen gemaakt worden, nietwaar Joor?
Dan met meer gemonteerde kappen.

(staat ook op Scooterbase.net...maar die is down:-()
Scoot is ook in klaaswaal geweest, alleen in `oude` styling..
En voor die gene die weleens bij KoopmansTuning komen, hij staat er idd al zeer lang.....:-)

Tinne..

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hij gaat er steeds beter uitzien ;)
Sym is niet het eerste waar je aan denkt, als je aan visual-tuning denkt, maar er zijn blijkbaar leuke dingen mee te doen.

:! Zou het niet vet zijn om luchthappers in de zijkap te maken ? Bij auto-tunings bedrijven kun je vaak kapjes hiervoor kopen...Gewoon een gat in de kap maken, happer erin, afwerken en spuiten. Klaar.

Ik zal vanavond wel ff mijn digicam meenemen. Knip ik er ook ff een paar van je scoot.

Originally posted by derGomez
Hij gaat er steeds beter uitzien ;)
Sym is niet het eerste waar je aan denkt, als je aan visual-tuning denkt, maar er zijn blijkbaar leuke dingen mee te doen.

:! Zou het niet vet zijn om luchthappers in de zijkap te maken ? Bij auto-tunings bedrijven kun je vaak kapjes hiervoor kopen...Gewoon een gat in de kap maken, happer erin, afwerken en spuiten. Klaar.

Ik zal vanavond wel ff mijn digicam meenemen. Knip ik er ook ff een paar van je scoot.

En betere pix zijn zojuist gemaakt...dus deze (lichtere) zijn in aantocht....Inmiddels dus 3de stang en oranje gaas achter gaten in voorkap... MAAR.....starten Ho maar....:| denk dat m`n onsteking kapot is....na het verwijderen van lichtspoelen...:|
Ga even het trajectje langs...Onsteking-Cdi-Bobine-Dop-Bougie (meer is er niet..) We zien wel.......:)

Maar pieter, geen luchthapper op zijkappen..moet wel echt functie hebben...dus waarschijnlijk flex. buis onder -onderkap richting Carterdeksel openingen..

Tinne..

Originally posted by Joor
Gohn,

Hij wordt steeds robuuster qua uitstraling. Het gaat echt de goede kant op. Alleen die achterschokdemper kan ik me nog steeds niet in vinden...

`Robuuster`:rolleyes:
Niet de veer zelf maar de lengte....
ach....ik vergelijk met de `Timjet`....dan vind ik dit wat vetter.
En joor ? zo lang is`ie toch ook weer niet vergeleken met een eerdere.....
"hmmzz ik pleur zowat voorover er van af op dat ding Ghon"

Maar bedankt voor de complimenten....
(de eer gaat groten deels naar F.Koopmans)

Tinne..

Tsja Tinne, ik blijf diep respect hebben voor je gedurfde styling en donor-scooter keuze.

LOL

Maargoed, ziet er zeker netjes uit...en nu kijken of m'n binnenrotor erop past :p

Inmiddels heb ik een andere onsteking gemonteerd en het massa draadje van Cdi gemonteerd....(onsteking was dus kapot en was het massa draadje vergeten).

En dus kon ik starten.. Heb ik ook gedaan en op de herrie van uitlaat zonder Tailpipe na, ging het best.
Dus was een beste avond...op het Einde na dan.....
(he` Mol, ben levend thuis gekomen hoor.., voor mij geen shiefner meer....)

Nu zaterdag zijkappen monteren en dan alvast wat tijdelijk opplakken om te kijken hoe het gaat worden...(zoals voorkant)

Tinne..

Schjiefner ? :P

Holy Shit Ghon ! :eek: Heb je ff die schjiefner gelegd ? :#
Maareh...Tinne...Die link, naar waar je pics staan, werkt niet meer... :|

Ik wil 'em trouwens wel ff zien als al de kappen er op zitten ! Dat ga je dus morgen doen ?
Kom ik 'em nog ff knippen. (Alleen nog ff batterijen opladen ;) )

Aangezien de link niet (meer) werkt, post ik maar ff de foto's die ik van je scoot heb gemaakt, Tinne :rolleyes:

Sym_voor.JPG

Sym_zij.JPG

Last edited:
Originally posted by NumberOne
doen ut niet hier :S

Ben nog bezig ;)

edit: Nu heb ik maar links gemaakt en die moeten nu werken...

edit2: OK, ik ben er uit :P De tags MOETEN in hoofdletters :P Ik ben nog nieuw hier en ben anders gewend... Nu doen ze het gewoon

Last edited:
Back