Mijn project scoot.....

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Mooi of Lelijk, origineel is het wel....

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=2922

Beetje donker.....sorry
Kan half die op voorkant gemonteerde
stuurruitje van Sr2000 zien....Inmiddels is er naast die 2
vertevigings stangen, een derde geplaatst.
Ding kan ik starten...alleen halfpoeli vario moet worden afgedraaid en daarna voorzien van neit-standaard koelvin. Ook wacht ik op een tailpipe, die bij DPR vandaan moet komen(jeffrey?)
Nieuwe pix zullen gemaakt worden, nietwaar Joor?
Dan met meer gemonteerde kappen.

(staat ook op Scooterbase.net...maar die is down:-()
Scoot is ook in klaaswaal geweest, alleen in `oude` styling..
En voor die gene die weleens bij KoopmansTuning komen, hij staat er idd al zeer lang.....:)


Tinne..
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Re: Schjiefner ? :p

Originally posted by derGomez
Holy Shit Ghon ! :eek: Heb je ff die schjiefner gelegd ? :#
Maareh...Tinne...Die link, naar waar je pics staan, werkt niet meer... :|

Ik wil 'em trouwens wel ff zien als al de kappen er op zitten ! Dat ga je dus morgen doen ?
Kom ik 'em nog ff knippen. (Alleen nog ff batterijen opladen ;) )

ik heb letterlijk gelegd.....
Die link is down omdat dat heel Scooter-freaks gedoe down is...
(en ook scooterbase.net.....:( ) En ja morgen zijkappen erop en m`n Tailpipe @ piet pijp ophalen....dus genoeg te doen :)
En bedankt voor de pix pieter....je mag de promotie van mij wel doen :) (maar morgen idd pix maken van met Zijkappen en maybe al met opgelaste Tailpipe(en dus demper), En nog van de spruitstuk... tot morgen!

Tinne..
 
Last edited:
Ik heb nog ff wat foto's gemaakt.

Close-up van de SR2000 stuurkap
SR2000kap.JPG


Een nieuwe foto van de zijkant, met de tailpipe en de kappen
Zijkant.JPG


De tailpipe. Alvast getaped, zodat 'ie gelast kon worden.
Tailpipe.JPG


Het zelfgemaakte spruitstuk
Spruitstuk.JPG

Spruitstuk2.JPG


ZO...Dat was 'em weer, voorlopig ;)
Tinne...Als je wilt mag je zelf nog ff commentaar bij de foto's geven ;) :p

:! Ik zie net trouwens dat de link het weer doet
 
Last edited:
Tailpipe ziet er wat lang uit, maargoed met de Jolly demper erop ziet het er goed uit.

Gisteren heeft de sym weer zijn eerste meters gemaakt en het zag er voorspoedig uit. Zeker na de sprintjes :)
 
die uitlaat ziet er bekend uit.. is het een 4sjees met een evo bocht van piaggio? zit/zat er een lelijke deuk in de onderkant van de expansie?

zoja, dat issie van moi geweest :)

verder super gaaf ding!!
 
Originally posted by -=MOL=-
Het is idd een DPR bocht. Heeft hij gisteren zelf opgehaald in Asperen Jorick. For race is ook zeker, alleen die kundo bocht is voor moi ook een vraagteken :D

nope geen deuk onderop expansie, was voor minarelli hor. en was bij bocht gescheurd...
Met Dpr tailpipe
Jolly Demper
en `Ixil` bocht......8P

Maar over de eerste meters gisteren....Ik ging een beetje de hard van stapel.....nwe zuiger enz...En gelijk vol 100 meter heen terug.....dus kleine warmloper gehad...Geen blijvende schade.
Dus toen later weer gestart. En even gesprint.. bedankt Zalm :)
Maar gezien het feit dat de carb niet was afgesteld (dus erzo op van Ramey`s RS) en het lijkt erop dat de hele vario koppeling shit er gelijk redelijk ok afgesteld zit....en dat allemaal er gewoon zo in..:p Nu dus nog ff wat groter in sproeier en gasnaal ff nakijken op orhan`s advies. Nog wat kappen monteren en die Nr.vlakken opplakken. Kijken of ik ook (zomaar) een analoge Toerenteller kan aansluiten....Uitlaat spuiten...Demper vastmaken...Dus..ben weer vaak op de coenecoop te vinden :)


Pix van uitlaat gelast + demper volgen


Tinne..
 
Originally posted by jeffreyrovaart
zo tinne ,dat ziet er toch nog wel aardig uit of niet dan,btw waarom een pia blok monteren hij gaat toch wel aardig ,ik bedoel je legt het niet echt af op sprints he he he,komt zeker door die tailpijp;) ;)

Komt natuurlijk door tailpipe, dat is wel duidelijk :)
Nogmaals bedankt jeffrey!

Pia blok....je weet waarom (nog) niet....;)

Tinne..
 
Originally posted by derGomez
Ik heb nog ff wat foto's gemaakt.


Tinne...Als je wilt mag je zelf nog ff commentaar bij de foto's geven ;) :p


bovenste foto`s zeggen genoeg...dat word het idee Qua stickers met voor die achterste Nr.vlakken en op het Srruitje `KoopmansTuning` in het zelfde oranje.

De foto`s van Carb + Spruitstuk:

Normaal spruitstuk is dus vaag, wel naar achter toe maar niet recht en met een hoek naar links toe (van achter gezien) Nu dus dmv een alu plaatje heb ik er voor gezorgd dat er een Appi Rs 19mm spruitstuk en Carb op kunnen (bedankt Ramey!) mede hierdoor dus ook die RS standaard luchtfilter....


Tinne..
 
Back
Top