Mijn project scoot.....

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Mooi of Lelijk, origineel is het wel....

http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=2922

Beetje donker.....sorry
Kan half die op voorkant gemonteerde
stuurruitje van Sr2000 zien....Inmiddels is er naast die 2
vertevigings stangen, een derde geplaatst.
Ding kan ik starten...alleen halfpoeli vario moet worden afgedraaid en daarna voorzien van neit-standaard koelvin. Ook wacht ik op een tailpipe, die bij DPR vandaan moet komen(jeffrey?)
Nieuwe pix zullen gemaakt worden, nietwaar Joor?
Dan met meer gemonteerde kappen.

(staat ook op Scooterbase.net...maar die is down:-()
Scoot is ook in klaaswaal geweest, alleen in `oude` styling..
En voor die gene die weleens bij KoopmansTuning komen, hij staat er idd al zeer lang.....:-)

Tinne..

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Boeie
had em al gezien in KW dit jaar, maar sta dr nogsteeds verbaast van dat je een sym zo gruwelijk kunt maken :D

Veel zelf verzinnen en maken....
Ik heb natuurlijk weinig te verliezen, kan ook nergens mee vergelijken, dus de meeste stylings zijn geslaagd....

En motorisch; de meesten kopen een 19mm spruitstuk, ik moet er een zelf ombouwen, Kopen een vettere achterveer, ik moet een rs3 voor mina verbouwen...

Qua styling is het leuk, qua prestatie zal het ook best leuk gaan hoor. Maar de 2 redenen waarom het nooit zal vlammen (zonder drastisch te werk te gaan, ik denk aan plaatsen van Piaggio Lc DD-blok) kan alleen met Gietyzer rijden, en moet met standaard Krukas..

Tinne..

ask hans eens, die is eindelijk klaar met zn pia blok onder zn sym...gaat perfect zonder problemen zegt ie...heeft ook meteen lc dd genomen :)

voor de rest istie best vet geworden, ook die voorkap is erg mooi
maar ik zou em wat minder verhogen, dat blok staat op 45 graden en het zadel zit 2 meter hoog ofzo :D 8P

Ziet er koel uit, ik had hem nog niet zo gezien met meer kappen erop. Stuurruitje van SR2000 staat er goed op voor zover ik kan zien. Verder had je toch nog wat plannen? Ook mooie passagiershandvaten heb jij (al staan ze niet op foto hehe). Begin nou maar niet aan een piaggio blok er onder te monteren.... dan moet je weer hoop centjes uitgeven om toch een beetje erbij te horen qua vermogen. Ik kom hem nog wel eens in volle glorie bewonderen.

Ik ken het ding en voor het eerst in 1 1/2 a 2 jaar vind ik het er leuk uit zien. Vat dit niet negatief op ofzo, Tinne weet wel hoe ik het bedoel.

Verder zou ik idd ook niet aan het pia blok beginnen. Puur omdat je dan uiteindelijk net zoals de rest op een speed cilinder uitkomt met alle toeters en bellen die erbij komen kijken. Dan krijg je dus weer een probleem, want vering en remmen zullen dan toch zeker nog beter moeten :P

Verder, keep up the good work!!

Originally posted by black_phoenix
ask hans eens, die is eindelijk klaar met zn pia blok onder zn sym...gaat perfect zonder problemen zegt ie...heeft ook meteen lc dd genomen :)

voor de rest istie best vet geworden, ook die voorkap is erg mooi
maar ik zou em wat minder verhogen, dat blok staat op 45 graden en het zadel zit 2 meter hoog ofzo :D 8P

Ik weet hoe het met Hans gaat, we spreken elkaar op MSN, zoals al uitgelegd, zal ik binnenkort er geen Pia blok onder gooien (maar ooit maybe) omdat het dan idd Speed enzo MOET worden en dat gewoon nu te veel geld gaat kosten, dit blok zit net in elkaar, cilindertje is net klaar, heb Spruitstuk verbouwd enzo...
Dus vind ik het zonde om dat weg te pleuren....

En over dat ophogen, het rijd idd vreemd, en geen snel bochten werk nee (reageerd heel zenuwachtig). Maar ik vind het gewoon vetter staan.....
(kan ik ook overal goed bij :-))

Tinne..

Originally posted by -=MOL=-

Verder zou ik idd ook niet aan het pia blok beginnen. Puur omdat je dan uiteindelijk net zoals de rest op een speed cilinder uitkomt met alle toeters en bellen die erbij komen kijken. Dan krijg je dus weer een probleem, want vering en remmen zullen dan toch zeker nog beter moeten :P

Verder, keep up the good work!!

Je hebt helemaal gelijk Marcel, daarom laat ik Orhan ook altijd lullen met z`n "Eprom past" en "Binnenrotor, laat grondplaat maken" en "laat inlaat op carter maken":-)

Scoot is meer Styling......en beetje vlammen..

Tinne..

Back