Middenposter ST.net Magazine #2

Aangezien we interactief zijn én blijven mag er ook inbreng zijn ! })

Wat willen JULLIE voor middenposter ?
Stemmen kan tot uiterlijk vrijdag 21 juli

middenposter_2.jpg


middenposter_3.jpg


middenposter_4.jpg
 
Advertisement - register to remove this

waarom 3 roxjes....wat un keuze... mja ik stem voor de 1e :) al zal die waarschijnlijk al vaker in de spotlight hebben gestaan dan die andere 2, maar hijs gewoon erg bruut :)
 
MHR-Speedfight said:
waarom 3 roxjes....wat un keuze... mja ik stem voor de 1e :) al zal die waarschijnlijk al vaker in de spotlight hebben gestaan dan die andere 2, maar hijs gewoon erg bruut :)

Of je leest het topic ff door? Kneus :*
 
RemcoV said:
Of je leest het topic ff door? Kneus :*
heb ik gedaan en ik zie eigenlijk nergens een antwoord.. maar dan zal ik wel un kneus zijn :*
edit: @ reactie hieronder..die ban was terecht, moet je maar geen topic van 3 jaar oud kicken met 1 emoticon :D
 
Last edited:
nee ik heb het ook doorgelezen en ik zie ook nergens een antwoord...ik vind ze best vet maar hou een keer op Aerox altijd de hemel in te prijzen :L. Doe een keer een andere scooter. Aprilia zijn ook mooi scooters, slider, ice.....genoeg keus maar WAAROM altijd die Aerox-en :ciao:

ik hou nu wel op....dadelijk heb ik warning/ban. Op scooterfreaks had ik IP ban gehad wegens offtopic
emo.gif
 
nogmaals (ik denk voor de 3e keer dit topic). Deze keuze is voor slechts één poster. De overige posters zijn niet allemaal aerox/nitro
 
EVO-FIGHT said:
nee oke...maar je steld wel 3 keer een rox ter keuze :nosmile:

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?

Overigens op nummer 2 gestemd. Moeilijke keuze tussen 1 en 2. Nummer 3 is volgens mij nog niet helemaal af, die mist net iets dat de andere twee wel hebben.
 
Misschien is het wel een geheime samenzwering van Aerox bezitters!!@@!!!
Of het is gewoon toeval :)
Duidelijk de 1e btw :)
 
nummer 1 blijft race, de Easy Riders Sprintrox.
Luttie ik vind m super, alleen jammer dat die wel zo zwaar weegt met je draadboom van 5 kilometer+ralf+
 
ik ga voor nr 1

nr 2 heeft al in scootin gestaan en is ni me smaak behalve die ophanging niks speciaal aan

nr 3 is mooie rox maar vind de foto gewoon niet mooi getrokke moest uit andere hoek
 
Back
Top