Ziet er best netjes uit.. Had je in Heerlen ook zien rijden geloof ik, toen reed je zonder kappen en met dat grijze frame. Toen ratelde je kickstartvertanding zo volgens mij, klopt dat? En hoeveel pk haal je nou met zo'n 'T' cilinder? Ook gewoon rond de 20+pk?
afstelling is zeker belangrijk, maar als je je een T-versie kan permiteren verwacht ik ook dat je je een goede afstelling kan veroorloven. (ook al betwijfel ik dat dit een T-versie is) daarom zei ik het
grt jordi
Een koso is indd wel een kut caberateur maar uit een t-versie mag je wel meer al 20pkjes halen hoor met goed spul moet je daar zeker wel 22+ mee kunnen halen maar ik betwijvel nog steeds of het een t versie is
wat is de kleur van je drijfstang en wat is de maat van je pistonpen
Hello,
een mede belg zie ik. Waar in limburg woont ge?
ontopic:
Ik vind het allemaal vet uitzien. Lekker strakke achterkant.
Ben benieuwd wat er nog volgt
Iig suc6 ermee.
Grtz Hans
niets past zoals het gwn zit. aanpassen kan altijd
maar prestatie winst kun je nooit van te voren zeggen, en vor dat geld kan je nog heel veel andere dingen aan je blok veranderen die prestatie winst geven.
grt jordi
wat heb jij dan nog zo in gedachten om prestatie winst te geven ???
ik had gedacht om de hele inlaat te laten tunen (spruitstuk, membraan, carb)
en eventueel een Vforce te monteren omdat die toch 0,6Pk meer leverd als een VL13.
Correct me if i'm wrong!
wat heb jij dan nog zo in gedachten om prestatie winst te geven ???
ik had gedacht om de hele inlaat te laten tunen (spruitstuk, membraan, carb)
en eventueel een Vforce te monteren omdat die toch 0,6Pk meer leverd als een VL13.
Correct me if i'm wrong!
ik zou als eerste een echte keihin halen. en dan alles tunen en goed (laten) afstellen. en wie heeft je wijsgemaakt dat een v-force 0.6 pk meer geeft. er is geeneens een v-force voor pia. en degene die een v-force van mina hebben aangepast zeggen dat het weinig uitmaakt met een getunde vl13.
kijk maar eens ophttp: //forum.scooterforum.net/forum/f37/membraan-gedraait-%40-mina-130797/index4.html#post2168777
grt jordi
Echte keihin is alleen maar in 28mm.
Ik vind je zip echt supervet, alleen op sommige punten een beetje beun
Zip sp is vet :~ !!! ga zo doorkomt helemaal goed *D
Mooi zwart is niet lelijk, ziet er netjes uit.
Lijkt net als of ik op 1 van de foto's glitters in het zwarte zie, kan dat kloppen?
blijf hem volgen