MHR vs MHR team uitlaat

DME3

zeg maar Dimitri
Ik was net weer ff aan het rondneuzen op webshops, en kwam 2 uitlaten tegen: de malossi MHR uitlaat en de MHR team uitlaat.

Nu vind ik met de search best veel over de MHR team uitlaat, maar waar kan ik de gewone MHR plaatsen? Wat is zo het toerengebied waar die uitlaat zich lekker voelt en met welke andere uitlaten valt deze te vergelijken?

Groeten, Dimitri.

edit: gaat over mina hor ;)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Er is toch best een prijsverschil van pakweg 100 euro.

Of is de MHR uitlaat meer ontwikkeld voor de MHR team cilinder (eigenlijk MHR70 ;) ); en de team uitlaat voor de Speed/cross (MHR Team dus :p).
 
Dit vond ik over de MHR uitlaat op scootparts:
Deze uitlaat doet het op vele 50 en 70 snelle cilinders goed. Van gietijzer tot alu. Niet voor zeer hoogtoerige cilinders zoals Evo, MHR Team, Speed, Manston, Pro Race etc.Maar op een Replica, Racing, Sport, Due Plus etc doet ie het prima. En natuurlijk koop je een MHR ook voor de looks!

En dit over de Team:
deze uitlaat past bijzonder goed bij de 70cc race cilinders als de MHR Speed, Evo70 en Manston70. Malossi uitlaten zijn netjes afgewerkt. Zowel het uiterlijk als het geluid is zeer herkenbaar.

Ik heb denk ik dus het antwoord op me vraag.

Maar heeft de MHR uitlaat een losse flens zoals de team?
 
MHR pijp heeft losse flens inderdaad. Maar wat er op scootparts staat is niet helemaal juist. Want de "normale MHR" pijp is juist wel degelijk geschikt voor een "Team" aangezien de ECHTE Team bij ons Speed word genoemd en wat eigenlijk MHR is word hier Team genoemd zoals jij in principe al aangaf. Overigens doet de MHR`99 pijp ( geen Team oid) het heel behoorlijk op mijn Evo70 AC op mijn SRwww.
 
Back
Top