MHR LCDD Ice

Ik zou er wel wat in proberen te polyesteren :P Maar niet perse een luchthapper van een andere scoot. Bij oude Renault Espace zat ook altijd heel mooi rooster in de spiegel bijvoorbeeld, heb het volgens mij ook wel is teruggevonden op een Booster. Overal om je heen zijn vormen die je kunt verwerken.
Dat SR rooster vind ik wel goed staan bij een ICE, vind een ICE altijd iets futuristisch hebben

Succes met je project

Last edited:
Word wel netjes kerel!
als hij gespoten moet worden hoor ik het wel ;) haha.

Maare alleen beetje jammer van die moekie foekie stuurclamp :P dat ziet er niet uit man!
koop eens snel een ander:P

Word wel netjes kerel!
als hij gespoten moet worden hoor ik het wel ;) haha.

Maare alleen beetje jammer van die moekie foekie stuurclamp :P dat ziet er niet uit man!
koop eens snel een ander:P

Ik laat het aan je weten over het spuiten idd!

krijg dat kreng er niet af, heb een s6 chrome vooruitstaande hier liggen maar de tnt moet er eerst vanaf.. dus dat word slopen denk ik

Ik laat het aan je weten over het spuiten idd!

krijg dat kreng er niet af, heb een s6 chrome vooruitstaande hier liggen maar de tnt moet er eerst vanaf.. dus dat word slopen denk ik

Zelfde probleem wat ik dus had met het uit elkaar halen voor de verkoop :D
Ik kreeg em der ook al niet af :+

Had ik ook een keer last van. Gewoon zo'n verlengstuk van je ratel pakken en met een metalen hamer erop slaan aan de onderkant. En dat hele tijd rondom doen :)

Zo heb ik hem eraf gekregen, je zou hem ook eerst warm kunnen stoken en dan houwen.

Succes ermee.

Back