MHR LCDD Ice

begint er al een beetje op te lijken dit

maar paar dingetjes:p

schop die voorkant 2cm omlaag, het lijkt niks maar het zal echt veel mooier uitkomen met de lijnen van de scooter,

en hoe wil je nu koeling krijgen, met die dichte L&M kap erop

verder ben je goed bezig, wordt wel wat:)
 
Ziet er vet uit...

Word toch wel wat ;) had eerst mijn twijfels namelijk.

Thanks John, hij is nog lang niet klaar, zit nog veel werk aan :)

Zal wel even die Euroscooters.nl sticker deraf trekken, dit is natuurlijk geen porum zo :!

Die heb ik er af gehaald, had toen alleen al de foto's gemaakt ;)

begint er al een beetje op te lijken dit

maar paar dingetjes:p

schop die voorkant 2cm omlaag, het lijkt niks maar het zal echt veel mooier uitkomen met de lijnen van de scooter,

en hoe wil je nu koeling krijgen, met die dichte L&M kap erop

verder ben je goed bezig, wordt wel wat:)

Leeezzzeen :p er komt nog een SR factory rooster in :p die moet ik nog binnenkrijgen dan kan ik hem erin polyesteren..

en verlagen doe ik in de toekomst nog wel denk ik
 
Last edited:
Ja slim, anders had je daar een stuk lelijk frame :p zou zonde zijn. Zo kan je ook nog is lekker je voetjes neerzetten.
Wat is je clamp groot/hoog trouwens, dat stage6. Misschien moet je hem meer vooruit zetten in plaats van naar boven. Anders zou ik zeker een M stuur doen
 
Ja slim, anders had je daar een stuk lelijk frame :p zou zonde zijn. Zo kan je ook nog is lekker je voetjes neerzetten.
Wat is je clamp groot/hoog trouwens, dat stage6. Misschien moet je hem meer vooruit zetten in plaats van naar boven. Anders zou ik zeker een M stuur doen

Als ik hem naar voren doe dan steekt de clamp een erg groot stuk naar voren, maar ik ga duidelijk een m stuur halen, en als het dan nogsteeds erg hoog is dan maar een normale vooruitstaande clamp halen, die zijn een stuk kleiner.. maargoed deze is wel erg mooi vind ik
 
Last edited:
kleine update, begonnen aan de voorkap, de ice staat goed op zn pootjes, alle boutjes etc zijn binnen dus straks als de kappen binnen zijn kan het allemaal netjes in elkaar gezet worden.

Motorisch moet nog even wachten :)
 
Hee dat rooster gaat erg mooi worden! Precies op de goede plek ook, niet te hoog niet te laag, wel gedurfd om in zo'n kap te gaan frezen maar het wordt er wel nog mooier op denk ik
 
Heel net ding al ;)

Nrg-rooster zal misschien wel netje zijn als je hem precies boven het
sr-rooster plaatst, in die ronding zeg maar.

succes nog!
 
Hee dat rooster gaat erg mooi worden! Precies op de goede plek ook, niet te hoog niet te laag, wel gedurfd om in zo'n kap te gaan frezen maar het wordt er wel nog mooier op denk ik

Dank je, het is idd bijna zonde om in zo'n mooie cleane kap te gaan fresen, maar ik ben er zeker van dat het er super uit komt te zien. Ik denk idd dat ik een deel van een nrg rooster gebruik, of hem helemaal. Heb zoveel ruimte nog over op de voorkap..



Heel net ding al ;)

Nrg-rooster zal misschien wel netje zijn als je hem precies boven het
sr-rooster plaatst, in die ronding zeg maar.

succes nog!

Dank u! Ik wil hem niet TE dicht erop plaatsen, ik ga er gewoon 1tje kopen en een beetje creatief bezig zijn
 
Back
Top