mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.
kheb eindelijk een vering gevonden voor onder men stunt van 325 MM . de keuze is gevallen op de imitatie malossi vering van SEBAC .
tevens ga ik er dan een nieuwe over range riem bij kopen . want men vorige riem was te klein , dealer had gemist .

soon more updates en new projectpage .
 
Gruwelyk! wat een mooi gezicht, je hebt daar meer parts als onze plaatselijke dealer bij elkaar 8P

Keep up the good work!

Greetz
 
al deze stukken zijn bijna allemaal bestemd voor drie gasten van harelbeke . links ligt men stunt lc dd zen setup en beun zen vtm , en kartfilter, in de midden ligt een speed rep blok die omgebouwd wordt naar 100percent teaM 2004. en recht liggen er stukken voor een spirit volledig mhr te maken met recht spuitstuk en 24 mikumi carb .
en dan nog enkele cc die beun getuned geeft .......
 
stunt lc said:
bij beun effe alle parts die daar laggen in zen garage samengelecht op tafels . alles links op de foto is voor de opbouw van men blok (mhr cross).

kvond het echt super vet om al die parts tesamen te zien .
als je goed kijkt zie je men helm en handschoenen er ook bij liggen .

enjoy.

DSC02230.JPG

damn!! you have alot of kits, i wish i was rich as you.. :D
 
latere plannen :
- 28 keihin pwk d-slide
- bht spuitstuk (zodat carb naar achter kan )
-yasuni c21
- nos kit
-malossi achterschijf
-...
-polieren van vele onderdelen
-spuiten van de kassen
-airbrush
 
ziet er goed uit.

het is trouwens polijsten i.p.v. polieren, het enige wa ge kunt polieren aan uw scooter zijn uw kappen.
 
audirs2 said:
hebje zo veel krukassen versleten zoals op die foto vast een rijke pappie ofzo

vast een domme reply ofzo. lees dan toch man. dat zijn de onderdelen die hij samen met nog andere personen (3 dacht ik) heeft gekoch en omdat het zo geil op foto staat heeft hij alles samen gelegd.
 
die werkplaats is van beunhaas. en idd voor deze scoot te kunnen bouwen heb ik al veel mogen gaan werken en ik ben er nog altijd geld in aan het steken . het is gewoon een dure hobby .
 
stunt lc said:
die werkplaats is van beunhaas. en idd voor deze scoot te kunnen bouwen heb ik al veel mogen gaan werken en ik ben er nog altijd geld in aan het steken . het is gewoon een dure hobby .
je ken er beters een mooie sport wagen van kope hebje meer aan
 
heb nog enkele foto's met men nieuwe gsm getrokken.
ps: beun zit blok zit er nog altijd onder.

c21 at stunt
c21%20at%20%20STUNIES.jpg


duidelijke pic van het sub frame dat er onder gelast werdt
sub%20frame%20en%2028%20pwk%20stunies.jpg


enkele stukken om men cross blok op te bouwen . en men gare bcd voorkap
scoot%20at%20the%20moment.jpg



de scoot gaat nu terug voledig uit elkaar en wordt terug opgebouwt met nieuw bht tuned carter , en nieuwe zuiger enz,...gereviseerde voorvork,....
kappen,...???? , maybe NX KIT...
 
kheb besloten om een winterstop intelassen , met dit weer rij ik toch niet met deze scoot .
de plannen zijn :

-velgen laten wit coaten
-nieuwe banden op de velgen leggen =
-2 paar mhr remblokken
-sebac 325 mm achterveer (moet ik enkel nog gaan ophalen) =
-voorvork reviseren ( nieuwe keeringen , en strakere olie )
-carterkkas poliisten en freezen
-bcd voorkap aanpassen voor koeling
-nieuwe buik kap kopen
-set originel schroefjes kopen
-alles proffesioneel laten spuiten in de motul kleuren (rood en wit)
-vorkbenen polijsten
-velgrand polijsten
-carter zandstralen en bht max laten tunen
-nieuwe lagers en keeringen =
-nieuwe cross piston =
-nieuwe mhr naaldlager
-nieuwe over range v-snaar =
-top performance vertandingsdeksel

de dingen met het teken = bij heb ik reeds .

ER ZAL DUS VEEL MOETEN GEWERKT EN GESPAARD WORDEN OM DE SCOOT NOG VETTER TE MAKEN .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top