man man spasta wa bent jij ne lul (oe staat met u lc kader da blijft ook maar duuren ee ) ik kan ook zo u topic komen verneuken ee .ps we weten da je nen dikke nek bent daarom ben je gebant van no45.be dus nie beginnen ee
. zou wel eens willen weten hoe u project er zou uit zien nadat je 8000 euro gestolen bent .ik kan ook maar men best doen ze om geld te verdienen en ze groeien nie aan de boomen .
oo en inverbant met der op te slaan . de politie heeft me ten sterkste gewaarschuwd dak er nie mag op slaan want anders zou hij me nog doen opdraaien voor de medische kosten aan zen bakkes ...
en zou ik dus weeral eens in de shit zitten .
wa ik nu ga doen is fraai wachten tot na de rechzaak . dan men geld incaseeren van die peet en dan zien we wel ma tga totaal onverwachts zijn en goed ...
denks da da wel wa slimmer is dan zomaar domweg te handelen .
maar dan even wa update's over het project
-ik heb men c30
hier de pics voor de mensen die me weeral eens nie gelooven
de bocht
maar bleek een productiefoutje in te zitten (maar mag zaterdag een andere gaan halen,wel jammer dak daarvoor al 4 uur in de auto ga gezeten hebben tegen dak een goede heb ). gelukkig heb ik een braave moeder die me wil voeren.
-wat ik nu nog moet kopen met volgende loon:
- een mhr binnerotor
- een mhr vario
- xsh wig type 2
- mhr recht spruitstuk voor piaggo
- sebac 325 rs3 look a like veer
dan effe naar bht om alles vakkundig op te bouwen , tevens maar eens gaan banken .
en ja het duurt lang eer men project af is, maar als je zo bijna alles kwijt bent na die diefstal +ook nog eens stukken van andere mensen moet terugbetalen die in men garage laggen , das echt nie geestig ze
maja ik doe verder en denks dat hij tegen lelystad wel zal vlammen
dan nog vervoer vinden voor sprinter en stunt lc en ben er heelmaal door .
en doordak tevens al men kappen en bcd stuff gestolen ben,is de optische kant ook in het water gevallen . maar heb dan maar begonnen aan een stel andere kappen te schuuren en deze staan nu in de spuitplamuur
. hebtevens een spuiter gevonden die prof spuit voor nieveel geld maar moet eerst nog een bcd voorcarnage . ma da is dan vo wa laters als men volgende loon binnerolt .
eenmaal dit allemaal geklaart is komt de NX SET er eindelijk
(deze ging ik normaal al lang hebben moest ik nie geript zijn geweest gvd