mhr cross powerd stunt lc dd

Status
Not open for further replies.
sub frame is de beste manier om lc te gaan. je kan je carb naar achter plaatsen en het rijdt echt wel goe ze :) .en optisch ook nog mooier dan origineel .
 
ik zoek dus dringend een setje nitrovelgen (liefst ergens in belgie ) voor een goedkoop prijsje!!!!

dan kan ik verder gaan met monteren enz .

dan moet ik opnieuw de volgende parts kopen (door die fucking rippers :()

maar ben nu dus aant twijfelen om men setup eens te veranderen :).
wat denken jullie dat best zou zijn voor cross cilinder en koso enz... .


wat ik nodig heb :

-onsteking: (mhr 2004 of hpi 2005 ? )
-vario : (mhr of polini evo)
-v-snaar(mhr over range ,of polini over range snaar )
-deltha clutch koppeling wordt max bht :)
-tp nardo vertandingdeksel (bestelt)
-wigje
-mhr spuitstuk bht tunen voor de koso carb :)

later komt er dan nog een c21 maar eerst eens testen met de tjt want door die diefstal van nu reeds rond de 8000 euro . is men monyflow voor men project deftig verminderd en sta nog met men gat vol schulden :( maar ik doe toch door ze , zou een zonde zijn om der al 4 jaar aan bezig te zijn en der al zeer veel $$$$ in gestopt te hebben. en heb der echt nog niet veel mee gereden ze hij ligt al zeer lang open en nu had ik eindelijk bijna alles dan rippen ze u en dan mag je dus voor de helft herbeginnen ee .


maar positief blijven ..

LELYSTAD 2005 here we come !!! :):)

met enkele vette projecten van BHT :):)

heheh :)
 
hardstikke mooi kerel :* ..

je verdient een :winner:

kut dat alles gejat is.. t zag er allmeaal zo goed etc uit..
 
thanx.

ik ben terug begonnen met al men dollars in men hobby's te pompen: (scootertuning , gaan naar alle zotte feestjes . smoking --> (en daardoor verdien ik nog wa dollars ook voor de mensen die de insider begrijpen) :)... . werken aan scoots ( verdien ik ook wel wa aan ... int zwart :).

want anders zou ik ma 460 euro per maand loon hebben . en nu probeer ik dus wa op andere manieren aan geld ook te geraken want heb er tenslotte veeeeel nodig nu ,om terug de volgende dingen te kopen:

dit heb ik gaan halen zondag :)

-polini evo vario ( nog met de kleine rollen )
-hebo clutch op aanraden van epc ?
-nitro velgen 13 "
-tnt rempotdekseltjes
-tnt ventielen

moet nog gekocht worden ( volgende maand)

-yasuni c21
-hpi 2005 binnerotorje

ik heb gisteren blok wa beter getuned want was echt brak .
krukas gemonteerd in het blok .

heb pics maar ze staan nog op men gsm en moet ze nog over zetten . en heb ook nog veel pics van het drag tracktorke .. :)
ga dit vanavond doen als ik tijd vind want ik kom maar om 24 u thuis ...

see ya

khoop da jullie men belgisch taaltje begrijpen . zoniet sorry .

mee at peele mode :)
 
Het gaat er niet om dat wij snappen wat jij lult in het belgisch. Het gaat erom dat je gewoon ABN moet spreken/typen op het forum.

Ontopic:

Epc raadt je een hebo koppeling aan, ik ook :)
 
C4rN said:
Het gaat er niet om dat wij snappen wat jij lult in het belgisch. Het gaat erom dat je gewoon ABN moet spreken/typen op het forum.

Ontopic:

Epc raadt je een hebo koppeling aan, ik ook :)

En hoezo raad je em dan die aan ipv bijv een delta clutch?
 
hier zijn de pics dan (sorry voor de gsm kwaliteit ) :)

nieuwe velgen gaan kopen bij epc

nieuwe%20velgies.jpg


dan hier men carter en krukas voor dat ik het gemonteerd heb .

carter%20en%20krukie.jpg


en dan hier de gemonteerde krukas en keeringen

geplaatse%20kruksas.jpg


effe men parts tesamen voor dak ze gemonteerd heb :)

setupiez.jpg


blokje samen gestoken effe voor de zien hoe het er ging uitzien :)

over%20range%20op%20blokier.jpg


dit is hoever ik hem vandaag opgebouwd heb .

21%20april.jpg


men nieuwe carterkap :) (gaat goed passen bij men combo ) :)

rode%20carterka%5ep.jpg


morgen lekker verder beunen ...
 
vanavond de achterste remklauw er op fixen ... .
killswitch monteren,...


heeft er hier niemand intresse in een stunt kader (ac natuurlijk ,.wat klaine grut.. )met papieren . mag weg vo 180 euro :)
 
Ja het ziet er allemaal leuk en verzorgd uit!! Maar ik vind hem niet echt "Uitspringen" qua originaliteit!!

"OFFTOPIC"
Ik maak me er echt niet druk om of iemand reageert op me page..
 
idd zijn der veel die hun sub frame op de zelfde wijze als ik hebben gemaakt en daardoor ben ik dus niet meer zo origineel . maar ben wel al een 3 tal jaar ofzo bezig maar heb er in die tijd veels te weinig geld in gestoken ... en dan al die tegenslagen... .

maar nu komt hij er en hij zal wel uniek worden er zitten tenslotte nog geen kappen op .
 
update :)

plannen zijn (moet het geld wel nog vinden ,na de diefstal is men project moneyflow in hevige crisistijden gekomen... .

ga nu eerst de scoot weeer eens opbouwen :) zo kan ik er tennminste wa van genieten en er wa mee rond cruisen .
met stome setup zodat hij toch weer draait ,en dan beginnen bouwen aan volledig nieuw carter in samenwerking met BHT

normaal zou hij zo komen en zo zal hij dus ook komen (op lange termijn :( )
no mather what i will always keep tuning ...

de dingen met een - heb ik al,en de dingen met een x moet ik opnieuw kopen

dingen die nog moeten gekocht worden,
(met x er voor ben ik geript geweest )

x yasuni c30 :)
x mhr 2004 binnerotor + eprom (x)
-alles laten tunen max bht (cilinder ,carter ,wig,carbu,spuitstuk,... veel expirimentele shit :):)
-geparestraald mina lc dd carter
-tp vertandingsdeksel
-pia 28 mm recht spuitstuk
-xsh type 2 wigje
x mhr complete over range+deltha clutch
x bcd voorcarnage
-alles prof laten spuiten :)
-nos kit:) normaal ging dit de week achter de diefstal aangekocht worden:( ivm verkoop van originele stunt
x sebac 325 mm veer
...

zo kga gaan slapen en zaterdag gaak der veel aan werken
 
Last edited:
ja idd ik had gemist maar twas ook al wa laat enz.

maar alles komt er zal gewoon weer wat tijd nemen . ...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top