Marcel said:pff , ik snap dat ook niet.. beter bouw je wat op ipv elke keer je plannen te veranderen als er iets nieuws SCHIJNT te komen.. :X
edel said:die heeft toch het recht om die te veranderen, nog maar weining mensen zullen een c30 hebben
w-vl keep on tuning
vincent vega said:tuurlijk heeft ie t recht om t te veranderen...maar wat marcel bedoelt-denk ik - is dat ie in de afgelopen 8 maanden ongeveer 34 keer van gedachten is veranderd en dat er daarbij weinig concreets uit is gekomen...btw vind ik dat je voordat je een projectje start moet je toch wel ongeveer weten wat t gaat worden,toch?
btw jammer dat t niet opschiet met z'n project want hij heeft mooie spullen zat...
Marcel said:`t word steeds meer
maar ik snap het niet waarom hij elke keer als er wat nieuws gaat komen weer veranderd
edel said:kvind dom als je groot budget vrijmaakt dat je nu nog een c21 zou kopen, 75eur meer en je hebt een c30
dieselmaniac said:oh ja? dus jij wilt zeggen dan de c21 300 euro is? ik kan hem hier overal nieuw krijgen voor 250enne, laat maar eerst eens die c30 zien dat ie hem heb gekocht dan zet ie em toch lekker bij ze lijstje, ipv nu al te blaten ik wil die en die en die:|
edel said:hij is voor 8000eur gejat, als je die zo hoog niveau hebt bereikt qua spullen, wil die gewoon weer dat niveau beginnen
edel said:kvind dom als je groot budget vrijmaakt dat je nu nog een c21 zou kopen, 75eur meer en je hebt een c30
Erik. said:Deze uitspraak is echt fout imo :X, C30, niemand heeft er nog mee getest, niemand weet er nog wat van dus waarom 75 Euro meer uitgeven aan een uitlaat die mss nieteens meer vermorgen levert... Dan zou ik gewoon een C21 kopen, goedkoper en er is mee bewezen dat het genoeg vermogen levert...
Spasta said:hij heeft een veel grotere mond dan dat hij ook echt doet.
hij heeft aantal keer gezegd: ik weet wie het gedaan heeft, als de politie nu niks doet ga ik er zelf naartoe en BLA BLA BLA.
allemaal dikke bullshit lijkt me.
jerome said:c30 zal zowiezo wel meer presteren zeker..
verschil zal wel minimaal zijn denk ik...