MHR cilinder + krukas, aantal pk mogelijk

#Speed-Freak#

Yamaha Aerox Rijder
Vraagje voor degene die het weet .

Een Krukas van Malossi , de RHQ is die geschikt voor de cilinder Malossi MHR Minarelli Horizontaal Ac 70cc .

En hoeveel pk is der uit die cilinder te halen in combo met een Keihin 24mm een Malossi team uitlaat en een overrangeset , ik vraag het hier
omdat dit een toekonstige setup is waar ik nog voor moet sparen maar hij komt er zkr .

dus laat het me weten oke
greetings #Speed-Freak#
 
Advertisement - register to remove this

14 pk kun je wel halen..

mja , mischien ook wel 19...

stomme vraag gewoon , er zijn zoveel verschillende variabelen om zo even te zeggen hoeveel pk zoiets draait..

je zou eens rond kunnen kijken bij mensen met ongeveer zo'n setup , mja , dan weet je alleen wat die hebben gehaald en niet wat jij eruit haalt..
 
rhq geldverspilling

power 1 of doppler volstaat prima

Onzin, een rhq is veel betere kwaliteit als een doppler of power1.
Kwa vermogen zul je nauwelijks iets merken, maar een rhq gaat VEEEL langer mee, en is kwalitief gewoon een stuk beter.

En je hebt een AC team neem ik aan, dan zul je 14pk ofzo hebben?
 
Onzin, een rhq is veel betere kwaliteit als een doppler of power1.
Kwa vermogen zul je nauwelijks iets merken, maar een rhq gaat VEEEL langer mee, en is kwalitief gewoon een stuk beter.

En je hebt een AC team neem ik aan, dan zul je 14pk ofzo hebben?

Steef, ben ik het niet mee eens, drijfstang setje van Malossi is (misschien beter), maar de RHQ assen zijn bij mina over het algemeen bagger. Vaak is de perspassing niet goed.

ikzelf prefereer zeker vanwege het geld, Rito/powerone. Doppler is wel wat minder dan die andere twee.

mvg
 
Back
Top