piaggio mhr team LC 70cc cilinder

jeffrey_sdm91

Well-Known Member
ben van plan deze cilinder te kopen voor me runner.
wil alleen ff jullie reacties over deze 70 echt zo snel is.

wat nu onder me scooter zit:

vario: malossi 2000
koppeling: malossi nieuwste uitvoering
carburateur: nu nog standaard 17,5 . wil 21 of 24 zette wat denken jullie?
uilaat: Yasuni c16
krukas: nu nog standaard, denk dat ik er een doppler onder gooi..?

jullie reacties hierover graag,,
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

met die cilinder kun je je runner echt snel maken ja :)
mn broer had ook een team 70, en overrange, vl13, recht spruitje, 21mm, en een team 99 uitlaat, en die reed rond de 125/130 echte km's
 
Power 1 asje, 21mm dellie of stage 6 voldoet prima voor op straat. En misschien denken aan een koppelingetje en een membraampje ;)
 
MHR team cilinder is niet zo super boeiend standaard...

Voor dat geld kan je beter een stage 6 racing cilinder kopen en een beetje laten kietelen. Gaat stukken beter van z'n plek.
 
ik zou idd een andere cilinder erop zetten, het is zonde van het geld om zo'n dure cilinder te nemen waar je ook niet echt de setup voor hebt (imo)

een stege6 racing is idd leuk , en goedkoop in verhouding.

voor een krukas kun je denken aan een Powerone , Doppler , Rito oid , stage6 is duurder maar niks beter.
 
dus als ik het zo lees denken jullie dat ik een stage 6 racing of athena for race er onder moet gooien omdat het een stuk goedkoper is en de prestaties van die mhr niet heel veel beter zullen zijn onder deze setup?
 
ik hou gewoon niet zo van die kunstof vulstukken in een krukas. kan alleen maar losraken.

doppler is dan wel netjes maar dan zit je weer met de extra vervroeging waardoor je met je std ontsteking in de knel komt.

Daarom zou ik voor de rhq gaan, oke je betaald er wel iets meer voor maar waarom besparen op het hart van je motorblok?

Evo gaat zeker harder dan een mhr team, maar dan zou ik wel type 1 pakken, het nieuwe type 2 is uit de doos minder snel.
 
ik hou gewoon niet zo van die kunstof vulstukken in een krukas. kan alleen maar losraken.

doppler is dan wel netjes maar dan zit je weer met de extra vervroeging waardoor je met je std ontsteking in de knel komt.

Daarom zou ik voor de rhq gaan, oke je betaald er wel iets meer voor maar waarom besparen op het hart van je motorblok?

Evo gaat zeker harder dan een mhr team, maar dan zou ik wel type 1 pakken, het nieuwe type 2 is uit de doos minder snel.

omdat jij niet zoveel vertrouwen in een krukas met kunstof hebt moet hij veel meer betalen ?! omfg luister alsjeblieft naar de rest voordat je onnodig geld weggooit
 
Back
Top