mhr 2000 pijp a piaggio

cris

Bolletje Runner
ik heb mijn gewone mhr pijp verkocht en ik wil nu een nieuwe uitlaat gaan halen voor op mijn tuned mhr cilinder en nou wil ik een team 2000 gaan halen. maar kan iemand mij wat meer info over deze pijp geven: hoef ik nergens dingen weg te frezen? (zoals bij hebo racing) kan hij gewoon op de tapeinden van mijn cilinder?(niet zoals hebo racing dat er boutjes in mijn cilinder moeten) is de laklaag een beetje fatsoenlijk? is er veel verschil tussen de nieuwe(die fabian van koopmans heeft) en oude(dit omdat ik deze pijp het liefst bij twins haal omdat dit dichterbij is voor mij, maar die heeft denk de "oude" nog). maakt de nieuwe ook een ander geluid door de nieuwe demper(lijkt me niet,maar ja). zover ik weet scheurt de ophanging enz bijna nooit,klopt dat? alvast bedankt voor de info.
 
Advertisement - register to remove this

Hele goede pijp hoor cris, Oude kan scheuren omdat er een ophanging van een zip bij zit, bij de nieuwe voor runner en pas ook perfect op zipo..als hij onder spanning staat kan elke uitlaat scheuren, dus hang hem niet onderspanning en zorg dat je hem vrij kan bewegen in de rubbers! dan zit het altijd goed, want de rubbers zitten er niet voor niks, uhh hij maakt bijna hetzelfde geluid en er zit ook niet echt veel verschil in met vermogen hoor veel succes met je uitlaat!.... mzzl En btw als je een malossi cilinder hebt met malossi uitlaat past het precies hoor! val precies over je tapeind want het is ook merk bij merk he.. mzzl Fabian
 
Je hoeft niks te frezen hoor.. En hij kan ook gewoon op je tapeinden.. Alleen zit het niet echt geweldig bij de cilinder omdat er altijd zegmaar wat ruimte over blijft tussen je moertje en de cilinder.. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, gewoon goede pijp;)
 
Frezen & boutjes bij een RII? Ik heb gewoon tapeinden, en een standaard carter [heb zelfs een 13"-velg + 140-er band]... Ik snap dus niet wat je probleem is :)

Twins heeft 1 exemplaar hangen, en dat is inderdaad het oude type...
 
Originally posted by Enrico@nrg
Je hoeft niks te frezen hoor.. En hij kan ook gewoon op je tapeinden.. Alleen zit het niet echt geweldig bij de cilinder omdat er altijd zegmaar wat ruimte over blijft tussen je moertje en de cilinder.. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, gewoon goede pijp;)

ja jij. want jij monteerd vette pijp op een a-vette cilinder :p ;)

nee waar je wel op moet letten bij de oude types is dat de demper niet onder spanning gemonteerd is. Zo ja dan moet je de tailpip een stukje naar buiten (laten) draaien....

Voor de rest net wat Fabian zegt oppassen met de ophanging. dus ff wat passen en meten met ringetjes, niet al te moeilijk.
 
Back
Top