Mhr 2000 Vario & V-snaar

Yasuni_Runner

Well-Known Member
Hey mensen

Ik had ff een vraagje he, ik wilde voor kerst een malossi mhr 2000 vario en een malossi kevlar v-snaar vragen.. maar scheelt dat nou wat met de ori vario en ori v-snaar (runner) ik ga met gilardoni tuned en c16 rijden..
of zouden jullie zoiets hebben van voor dat geld kun je veel beter iets anders kopen dan die vario en die v-snaar
ik hoor het wel

Mzzls
Stefke
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik zou een 19/21mm DO kopen en een Delta Clutch ofzo. Vario van een Runner is goed, qua top merk je haast geen verschil...
 
ik heb al een hebo koppeling en een 19mm..
daarom wilde ik er een malossi vario+snaar bij
maare als ik toch voor die malossi ga he is dan mhr 2000 of gewone mhr een groot verschil?

mzzls
 
Gewone Multivar is sowieso af te raden;

1. Kleinere rollen
2. Minder constant naar alle waarschijnlijkheid
3. Ik heb thuis nog een Multivar liggen, die na 250 km ofzo al versleten was bij de contraplaatgeleiders...

Zelf ga ik het volgende proberen; ori-Runner-vario + Speed Drive... Schijnt goed te werken...

Voor MHR2000-vario i.c.m. standaard achterpoulies moet je Enrico eens PM'en, hij heeft die combi...
 
Maar niet op een Runner...

Enne, ik zal dan idd een Speeddrive ofzo kopen ipv die vario en snaar.

Verder kun je nog vertanding kopen ofzo, of een ander koppelingshuis, etc etc. MIsschien een andere krukas? Of een grotere carbu?
 
Ik heb een Malossi MHR 2000 vario op mijn runner icm met de volgende setup:

Hebo Alu N
Yasuni R
DO 19mm
Hebo Clutch
Dayco V-snaar

Ik heb ook even met std vario gereden en ik merkte verschil in topsnelheid (scheelde iets meer dan 5 km op men teller) en toerenverloop (stukje constanter)
 
ok mensen ik heb twins gebeld en die zei je moet kijken wat er het langste opzit aangezien mijn vario er al ruim 15000 km opzit en mijn poulie ongeveer 6000km ga ik dus voor de mhr2000 vario..
weet er iemand welke drukveer je erbij krijgt?
hoeveel % sterkte
 
Achterpulleyhelft is op runner 100x belangrijker.

orginele snaar met speedrive polini race (geen evo) en orginele vario werkt perfect tot aan zo'n 13k. Daarboven heb je te lichte rollen nodig en zul je dus een andere vario aan moeten schaffen.
 
Back
Top