Metrakit 70cc Pro Race Goede cilinder icm 4 Race?

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Misschien een misverstand, maar die Evolution hoort dus niet in dat rijtje thuis... Misschien dat dat komt door Polini-anti-reclame, maar hij hoort toch echt in het rijtje MHR-Team, enz. thuis...

Greetz.

Dat dacht ik dus ook al! Stel ik neem de Hebo Alu 70, wat voor krukas/carb kan ik dan het beste nemen?

Originally posted by Bart Nrg Mc2
De nieuwe...

Greetz.

Allebei...het begint me op te vallen dat sommigen hier denken dat een bepaalde uitlaat het absoluut niet goed zal doen op een bepaalde cilinder. Dat klopt dus niet! Er zit heel veel overlap in. Met een For Race kun je best rijden met een w-poort, maar ook met een Evo.

Dat wilde ik ff kwijt, mierenneuk niet te veel over uitlaten.

Originally posted by Arne@Piaggio
Dat wilde ik ff kwijt, mierenneuk niet te veel over uitlaten.

En bestel een Hebo :)

Maaruh, om niet al te offtopic te gaan, een Hebo Alu doet het goed met je 4race, en met een 19mm werkt dat ook lekker. Je kan em evt nog laten tunen, scheelt veel.

Dat tunen kan later nog. Daar heb ik nu ff geen geld voor..

Maar waarom zou ik ook een hebo krukas nemen, wat heeft die voor voordelen tov yamashi/doppler?

Originally posted by SNap
Dat tunen kan later nog. Daar heb ik nu ff geen geld voor..

Maar waarom zou ik ook een hebo krukas nemen, wat heeft die voor voordelen tov yamashi/doppler?

maakt niet echt veel uit maar op die hebo rukas kun je alleen een hebo vario opzetten

Back