70cc Metrakit, ook andere Krukas dan??

Nu dat lijkt er meer op he!maar nog even wat
vraajes hoor wat betekend 8balls op een krukas? C20,weet ik ook niet,wat van soort
cilinder kan ik het beste nemen dan,moet wel
snelheid/trekkracht in zitten?.
weer bedankt.dit nog even kan je eerst niet op 12mm carburateur rijden????

waarom wil je nou zo graag met je 12mm blijven rijden? Ben je zo bang voor benzineverbruik?

Ik snap dat dus nooit... dat mensen zich druk maken om benzineverbruik -> voer dan je scoot gewoon niet op
wink.gif

Maar goed: Ik zou met zo'n setup niet met een 12mm gaan rijden, omdat A: een grotere carb beter koelt en B: je met een 12mm lang niet het vermogen benut dat die cilinder/uitlaat enz kan produceren.

Ok dan doe ik er 19mm carburateur op maar kan iemand me dan ook ongeveer vertellen wat dat dan aan benzine gebruik zal toenemen ik hoop niet dan na tien kilometer de tank leeg is??

En dat valt nog best wel mee in vergelijking met wat sommige anderen rijden hier
smile.gif

C20 is trouwens een Yasuni uitlaat die zeer geschikt is voor hoogtoerige cilinders...en dat was je toch ook van plan te nemen ?
Als Evo niet zo moeilijk te krijgen was zou dat (getuned) volgens mij wel een goede oplossing zijn...anders getunede MHR-R ofzo ???
suc6...

Dat zou natuurlijk ook kunnen
smile.gif

Aangezien het blijkbaar iemand is die denkt dat die MK series 2 uitlaat het het beste zal doen op die MK cil.
biggrin.gif

ja best leuk allemaal maar nu moet ik nog een 70cc cilinder hebben als ik deze uitlaat eronder doe(Metrakit pr of hebo r2 of Giannelli Nardo)En een gietijser of Aluminium
wat is het beste met het oog op het inrijden.

Een cilinder welke het beste is met het oog op inrijden.. Jezus waar gaat dit over man?

Beste setup is nu al 20x gegeven.

SvR

Er zijn meerdere goede setups, wil er morgen ook wel eentje bedenken, je (Liam) hebt nl. een ruime begroting
eek.gif
...

Maar, het is duidelijk dat je er niet al te veel van snapt (no offence), maar hoe denk je dat spul aan het rijden te krijgen?

Ga je zelf je krukas vervangen? Je carb. afstellen? Zitten nogal wat risico's aan voor iemand die blijkbaar (nog) geen verstand van zaken heeft...

SKF C3 8balls
SKF: merk
C3: kwaliteitgradering
8 balls: aantal gebruikte kogels
Gaat dus niet over de krukas, maar over de bigend-lagers...

Greetz.

nee de c staat toch op zich voor kwaliteitsgradering en het cijfer erachter voor de speling.

en voor die liam. de nardo past echt niet een een rijtje met hebo r2 en mk pr pijp.

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Er zijn meerdere goede setups, wil er morgen ook wel eentje bedenken, je (Liam) hebt nl. een ruime begroting
eek.gif
...

Maar, het is duidelijk dat je er niet al te veel van snapt (no offence), maar hoe denk je dat spul aan het rijden te krijgen?

Ga je zelf je krukas vervangen? Je carb. afstellen? Zitten nogal wat risico's aan voor iemand die blijkbaar (nog) geen verstand van zaken heeft...

SKF C3 8balls
SKF: merk
C3: kwaliteitgradering
8 balls: aantal gebruikte kogels
Gaat dus niet over de krukas, maar over de bigend-lagers...

Greetz.

MK PR, Hebo R2...OF NARDO ???
Hoe kom je hierop
confused.gif
confused.gif

Niet lullig bedoelt hoor , maar heeft iemand je dat rijtje voorgelegd ofzo ? Past namelijk niet echt bij elkaar.

Gietijzer moet je over het algemeen wat "voorzichtiger" inrijden......

Originally posted by Ufo:
nee de c staat toch op zich voor kwaliteitsgradering en het cijfer erachter voor de speling.

Zorry, je hebt gelijk... Hoe lager het getal, hoe minder speling, dacht ik...

Greetz.

Back