This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Metrakit 70cc Pro Race Goede cilinder icm 4 Race?

SNap

Well-Known Member
Ik kan misschien een metrakit 70cc pro race kopen. Is dit een goede cilinder icm een 4 Race en een 21 mm Carb??

Is dit goed genoeg om auto wheelies te krijgen?

En wat voor topsnelheid/verbruik kan ik verwachten?

Mijn setup:

Aprilia SR '99 - Polini For Race - Polini Speed Control + Airspeed - Malossi Fly Clutch - Malossi Geel Drukveer - Sproeier 75 - TP Schokdemper - Top 115 km/u (op teller)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

sorry me E bleef hangen... wat een hoerending is dat omsmelten en wegkeilen

Uhm nee, dat loopt klote. Sowieso niet die metrakut cilinder kopen.

kun je dat misschien ook beargumenteren? Maakt de 4 race niet genoeg toeren voor die cilinder? Of wat is er mis met die cilinder?

En wat voor cilinder kan ik beter nemen icm met een 4 Race? (wel 70cc)

Originally posted by SNap
kun je dat misschien ook beargumenteren? Maakt de 4 race niet genoeg toeren voor die cilinder? Of wat is er mis met die cilinder?

8pk @ 15000 rpm

die maakt dus veel te veel toeren voor mijn 4 race? En dan heeft hij ook nog weinig vermogen? Kan ik niet beter de Malossi MHR Replica nemen? Past die ook op een pen12 krukas?

Ik heb he zelf gehad *shame*
Met c16 en 21mm DO iets van 11pk @12.600 rpm en heel weini koppel. Gewoon ruk dus.
Originally posted by SNap

oh ok dan zie ik daar van af.

Welke cilinder is wel goed icm met mijn 4 race en wat voor carb moet er dan op?

Carb. (21mm) is goed, 19mm kan natuurlijk ook...

Cilinders die het goed zullen doen met For Race;

*Hebo Alu (prijs L.C. fl. 460,= ofzo)
*MHR-Replica (check ff www.scootparts.nl)
*Gilardoni
*Polini W-poort indien Piaggio-bezitter

Greetz.

Ja, neem gewoon 21mm carb.
En een evo70cc cilinder, doet et wel goed onder for race..
Of voor minder: MHR 70rep, Hebo70alu (tuned! want ongetuned gaat voor geen meter).

Is een evo niet te bruut voor een 4 Race?

En is een 21 mm perse nodig....ik wil het verbruik ook nog graag een beetje binnen de perken houden.. iets van 1:10 ofzo? Kan dat met 19mm?

Over welke hebo alu hebben we het hier, de nieuwe of de oude?

Originally posted by Runner Rules !!
\Maar zoals anderen al zeggen: hebo alu, evo, mhr-r ofzo
[/url]

Misschien een misverstand, maar die Evolution hoort dus niet in dat rijtje thuis... Misschien dat dat komt door Polini-anti-reclame, maar hij hoort toch echt in het rijtje MHR-Team, enz. thuis...

Greetz.