Metrakit 70cc Pro Race Goede cilinder icm 4 Race?

SNap

Well-Known Member
Ik kan misschien een metrakit 70cc pro race kopen. Is dit een goede cilinder icm een 4 Race en een 21 mm Carb??

Is dit goed genoeg om auto wheelies te krijgen?

En wat voor topsnelheid/verbruik kan ik verwachten?

Mijn setup:

Aprilia SR '99 - Polini For Race - Polini Speed Control + Airspeed - Malossi Fly Clutch - Malossi Geel Drukveer - Sproeier 75 - TP Schokdemper - Top 115 km/u (op teller)

Advertisement - register to remove this

Uhm nee, dat loopt klote. Sowieso niet die metrakut cilinder kopen.
Originally posted by SNap
Ik kan misschien een metrakit 70cc pro race kopen. Is dit een goede cilinder icm een 4 Race en een 21 mm Carb??

Is dit goed genoeg om auto wheelies te krijgen?

En wat voor topsnelheid/verbruik kan ik verwachten?

Mijn setup:

Aprilia SR '99 - Polini For Race - Polini Speed Control + Airspeed - Malossi Fly Clutch - Malossi Geel Drukveer - Sproeier 75 - TP Schokdemper - Top 115 km/u (op teller)

kun je dat misschien ook beargumenteren? Maakt de 4 race niet genoeg toeren voor die cilinder? Of wat is er mis met die cilinder?

En wat voor cilinder kan ik beter nemen icm met een 4 Race? (wel 70cc)

kun je dat misschien ook beargumenteren? Maakt de 4 race niet genoeg toeren voor die cilinder? Of wat is er mis met die cilinder?

8pk @ 15000 rpm :(

die maakt dus veel te veel toeren voor mijn 4 race? En dan heeft hij ook nog weinig vermogen? Kan ik niet beter de Malossi MHR Replica nemen? Past die ook op een pen12 krukas?

Ik heb he zelf gehad *shame*
Met c16 en 21mm DO iets van 11pk @12.600 rpm en heel weini koppel. Gewoon ruk dus.

Ja, neem gewoon 21mm carb.
En een evo70cc cilinder, doet et wel goed onder for race..
Of voor minder: MHR 70rep, Hebo70alu (tuned! want ongetuned gaat voor geen meter).

Is een evo niet te bruut voor een 4 Race?

En is een 21 mm perse nodig....ik wil het verbruik ook nog graag een beetje binnen de perken houden.. iets van 1:10 ofzo? Kan dat met 19mm?

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Carb. (21mm) is goed, 19mm kan natuurlijk ook...

Cilinders die het goed zullen doen met For Race;

*Hebo Alu (prijs L.C. fl. 460,= ofzo)
*MHR-Replica (check ff www.scootparts.nl)
*Gilardoni
*Polini W-poort indien Piaggio-bezitter

Greetz.

Over welke hebo alu hebben we het hier, de nieuwe of de oude?

Originally posted by Runner Rules !!
\Maar zoals anderen al zeggen: hebo alu, evo, mhr-r ofzo
[/url]

Misschien een misverstand, maar die Evolution hoort dus niet in dat rijtje thuis... Misschien dat dat komt door Polini-anti-reclame, maar hij hoort toch echt in het rijtje MHR-Team, enz. thuis...

Greetz.

Back