Messenger Live groepen niet meer gesorteerd

Status
Not open for further replies.

Ben

Retired
Ik heb problemen met MSN. Namelijk dat ik ineens niemand meer heb in Familie groep. Een paar mensen @ scooter groep van de 20 oid. 15 mensen in vrienden van de 50 ong. Ik krijg ze ook niet terug verplaatst naar de groepen waar ze horen. :(

Heel gek. De contact personen heb k nog wel , maar ze zitten in een aparte niet door ik aangemaakte groep ' Offline '. :?

Voorbeeldje ;

Voorheen , had ik de MSN van Petrik in Scooters. Nu , zit-ie in het vanzelf aangemaakt groep Offline. Als ik 'm wil terug plaatsen , gaat dit niet. Als ik zijn nickname sleep , dan worden andere groepen wél oranje , en anderen niet. Als ik Petrik naar een groep sleep , en los laat , gebeurt er nix. Petrik zit dus nog steeds in ' Offline '.

Dit heb ik gedaan :

Taakbalk >> Contactpersonen >> Contactpersonen sorteren op >> Status / Groepen gewijzigd.
Ik heb MSN opnieuw geinstalleerd.. Óok Plus!.
Afgemeld , en opnieuw aangemeld.

Snappen jullie het nog ? Hebben jullie dit probleem ook / ook gehad ?
 
Advertisement - register to remove this

Lukt het ook niet als je op de naam van iemand gaat staan --> rechtermuisknop -- groepopties -- contactpersoon kopieren/verplaatsen naar -- <groepnaam> ?
 
Nou , het is al opgelost .. Sandra ( een meisje die hier was vanaaf ) ging op haar MSN.. En zij heeft die Offline mensen gegroepeerd. 8P En ik wist niet dat zij dat had veranderd.

Taakbalk >> Contactpersonen >> Contactpersonen sorteren op >> Offline contact personen groeperen

Ik dacht echt wtf weetje. Me MSN gecrashed ofzo. Tis weer goed.. 8P
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top