Live for speed

Exision

Zand!
Dit is echt de toffste auto - sim atm. Vooral gericht op online spelen.
Ik open dit topic omdat ik wel benieuwd was wat mensen hier er van bakken.
Niet dat ik zelf zo snel ben, maar het is gewoon een leuk spel.

De hele versie kan je op de site ( www.liveforspeed.net ) vinden.
Deze geld ook meteen als demo. Met de demo kan je 3 auto's spelen.
De gti, gt en de gt turbo. Laatste 2 zijn rwd.
Echter wordt er het meeste met de gti gereden. Wat ik zelf overigens ook doe. Deze oto leent zich perfect om goed lijnen te leren rijden enz.

Try it.

Gister weer sinds lange tijd gespeeld (toen S1 nog was) en wist er met de nieuwste patches enz een 1:35:20 uit te persen (@ blackwood gp)

LET OP : dit is geen arcade, dus als je need for speed achtig iets verwacht (volgas overal doorheen) forget it.
 
Advertisement - register to remove this

zat er ook al aan te denken om een topic te openen, ikzelf rijd ook een poosje de demo, en al dat volk wat blaat en klaagt over wegligging en moeilijk sturen, ga maar weer verder met nfs underground of iets van dat niveau :rolleyes:

kep ook een demo servertje draaien (dutch racing)

kan je op komen door volgens mij alleen de naam in te typen bij het menu specifieke server, en hij staat in de lijst.

ik rij al een aantal maandjes, en rij met de turbo bak rond de 1:26 op blackwood :winner:
 
ik ben em ook aan het downloaden, maar gameplay is iets in de trend van gtr! want daar hou ik wel van, gtr was ook echt fokking moeilijk en is nog steeds 1 van me lievelings spellen. Ik ben wel benieuwd met wat voor stuurtje iedereen rijd. Ik rijd met een logitech momo stuur. Volgens mij is er opdit moment geen betere te krijgen. Ik hoop echt dat er binnekort 1 uitkomt met een gewone 6 bak en een koppeling. Daar wacht ik echt al jaren op!
 
Vroeger dit spel nog gespeeld met hilly,dvo en mossel :p Toen was t nog echt in de beginperiode...was wel een mooie tijd..lekker driften met de turbo.
 
Dempster said:
ik ben em ook aan het downloaden, maar gameplay is iets in de trend van gtr! want daar hou ik wel van, gtr was ook echt fokking moeilijk en is nog steeds 1 van me lievelings spellen. Ik ben wel benieuwd met wat voor stuurtje iedereen rijd. Ik rijd met een logitech momo stuur. Volgens mij is er opdit moment geen betere te krijgen. Ik hoop echt dat er binnekort 1 uitkomt met een gewone 6 bak en een koppeling. Daar wacht ik echt al jaren op!


mooi stuur ja, ik zit hier met een plastic microsoft geval waarvan de upshiftknop het afentoe niet doet :winner:
 
split ; 00:00 :(

split 1 moet iets van 31/32 zijn,
split 2 1:05 , 1:06

post anders ff replays, dat is altijd cool om te zien. (je kan ze opnemen binnen het spel, ff zoeken in je toetsen zooi)
 
omg, dit spel speelde ik vroegah, toen het echt nog in de kinderschoenen stond!

is weer gedownload, ben benieuwd wat het nu is! :)
 
Back
Top