Mensen nog op vage plekken gescoord?

Ronald W

Well-Known Member
Ok...enkele maanden geleden had Arne een topic over sex op vage plaatsen.

Aangezien we alweer een paar maandjes verder zijn,ben ik wel weer benieuwd of de bikkels hier nog nieuwe vage plekken hebben ondekt :p

Zelf kan ik bijschrijven,enkele bossen,een maisveld,de moterkap van een gare kadett 1.3 :W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Arne
Hmm ik ben niet verder gewoon dan een bed sinds dat topic. Maja komt wel weer.. :)
En dat verhaal dan toen je op vakantie bij die meisjes ging slapen omdat te ruit kapot was dan? Of stond ie al in dat oude topic :D ;) 8)
 
Originally posted by DanceTrend

En dat verhaal dan toen je op vakantie bij die meisjes ging slapen omdat te ruit kapot was dan? Of stond ie al in dat oude topic :D ;) 8)

Mja dat was geen sex, of wel? :)

Oke zal hem maar meteen vertellen. Ik had van een paar meiden bij ons in het appartementencomplex de ruit gesloopt. Mja ging ik bij hun slapen anders waren ze bang of zo, smoesje natuurlijk. Eerste nacht hadden ze me al helemaal nat gepleurd met water om me wakker te maken, ik slaap nogal erg diep nl. en was natuurlijk altijd lam.

Hebben ze de 2e nacht toen ik er weer sliep en helemaal bewusteloos lag me effe uitgekleed, wat handelingen verricht :O en foto's gemaakt :eek:

En ik heb er GVD gewoon NIKS van gemerkt...:'(
 
Originally posted by Arne


Mja dat was geen sex, of wel? :)

Oke zal hem maar meteen vertellen. Ik had van een paar meiden bij ons in het appartementencomplex de ruit gesloopt. Mja ging ik bij hun slapen anders waren ze bang of zo, smoesje natuurlijk. Eerste nacht hadden ze me al helemaal nat gepleurd met water om me wakker te maken, ik slaap nogal erg diep nl. en was natuurlijk altijd lam.

Hebben ze de 2e nacht toen ik er weer sliep en helemaal bewusteloos lag me effe uitgekleed, wat handelingen verricht :O en foto's gemaakt :eek:

En ik heb er GVD gewoon NIKS van gemerkt...:'(

ruig 8)
hebben ze die pics ook aan je gegeven ofnie?
 
Uuuuuuhhh........i d trein (wc) met meisje dat ik 4 uur daarvoor had ontmoet, i d auto voor de discotheek.......achter i d auto met ex-vriendin terwijl ouders reden......... 1e keer dat ik het met der deed.......zat der broertje op de rand van het bed te nintendo-en!!! :#
Me houdt van freaky plaatsen :~
 
Back
Top