gloomyglow said:ik twijfel eerder aan de kwaliteit van de poortmap dan aan het tunewerk van SH.
ABT said:Daar heb je ook een punt.
Ik bedoelde het ook niet om iemand af te zeiken ofzo, maar wat ik er aan zou veranderen als de cilinder er zo uitzag als op de poortmap.
Speed Punk said:Idd deze cilinder is ziet er netjes uit en is volgens mij nix mis
mee, beetje jammer dat gelijk de tuner ervan word afgezeken
omdat er een slechte poortmap van de cilinder gemaakt is, terwijl
er eigenlijk nix mis mee is....
Aidix said:Wie maakt dan ook zo'n slechte poortmap
Overigens blijft duidelijk dat dit ding zuigerveren vreet, in deze portmap zelfs nog duidelijker dan de vorige. Bovendien had ie best nog wel een flink stuk sneller gekund, een std corsa heeft een blowdown van 9.4mm en deze maar 8mm.
DarkSaiyan said:hmm dat is toch wel een hele grote verschil?
ik zei tegen sh-tuning dat ik graaghet meeste koppel wou
mja hij is blijkbaar te ver gegaan
uitlaatpoort mocht 32.9mm zijn deze is 34mm :X
maar is deze cilinder verder goed getuned ??
als jullie dit netjes en goed vinden, dan denk ik dat ik mijn gila mischien ook erheen stuur
Aidix said:Als je specifiek vraagt om een koppel cylinder (dus niet 'max vermogen') dan is ie wel goed zo qua hoogte, maar ik maak mijn poorten altijd een stuk ronder. Ik heb/maak liever cylinders die na 3000km nog een ronde zuigerveer hebben, ipv een ovale.
Pronk said:Ik ging al helemaal out toen ik je 1e poortmap zag...18mm tot deck :| Das 2mm lager dan een std speed cilinder! Maar bij je 2e poortmap zie ik dan weer 22mm van uitlaatpoort tot deck...lijkt me meer realistisch, wat ik dan alleen weer niet begrijp, hoe the fuck kan je er bijna een halve centimeter naast zitten de 1e keer!?!
DarkSaiyan said:zoals beloofd, poortmapje van mijn polini 70cc ''SH-TUNED''
opmerkingen zijn welkom
[ PLAATJE ]
PS. DE VERTICALE PIJLEN BEDOEL IK DE HOOGTE VAN DE POORTEN.
Stephan@Spy said:Anders laat je 'm honen? Dan is die zeker weer rond.
Aidix said:Als je specifiek vraagt om een koppel cylinder (dus niet 'max vermogen') dan is ie wel goed zo qua hoogte, maar ik maak mijn poorten altijd een stuk ronder. Ik heb/maak liever cylinders die na 3000km nog een ronde zuigerveer hebben, ipv een ovale.