Mol said:We hebben verschillende diktes geprobeerdElk blok zal daar anders op reageren dus of ik nou 1mm of 2cm hier neerzet, je zal toch zelf moeten proberen wat werkt
Zelfde verhaal ivm de V-Force/VL14 vergelijken. Als je carters anders geflowed zijn oid kan dat ook al veel uitmaken. Gewoon lekker testen dus, net als wat ik op mijn hok had gedaan. Ik reed met stuffer e.d. in mijn bewerkte VL13, terwijl anderen bij ons het niet hadden omdat dat weer beter uitpakte.
speedsprinter said:ik heb hem zaterdag nog getest op de testbank 2 runs gemaakt met de vl14 toen haalde die 20,1 pk en dan die stage 6 gestoken en toen steeg het naar de 21,3 ongeveer,, zal ff kijken of ik de grafiek kan posten heb namelijk geen scanner thuis.
de stage 6 is toch ook iets smaller als de vl14
Big B NRG said:Als dat geen geblokte meeting was, hebben we er weinig aan.
Maar zoals in de tests van Johan ook al naar voren kwam, kan het best eens zijn dat je ongeveer 1 pk wint.
Ivm de plaatjes, ik heb vanaf 0.20 tot 0.45 getest, daarboven werd het echt te negatief zegmaarLucas said:De vraag over de dikte van de plaat stelde ik juist om van jou te horen of je idd met verschillende diktes hebt getest. Ik weet donders goed dat bij elk blok een verschillende dikte het beste presteerd :*
Over de flow in de carters heb je ook een punt, wij hebben trouwens ook al eens getest om een v-force membraan op te hogen, dat gaf in sommige gevallen ook nog positieve veranderingen op het vermogen
nick_lulof said:Hoe kun je nou het beste aanpakken met een vl14 dan..
gewoon verschillende plaatsje pakken en maar gewoon testen?
Las ook ergens dat v-force minder diep in het carter komt, misschien de vl14 dan zoveel ophogen dat ie even diep in het carter ligt als de v-force?
Of zal dit geen zin hebben?
Mol said:Ivm de plaatjes, ik heb vanaf 0.20 tot 0.45 getest, daarboven werd het echt te negatief zegmaar
Dan heb je ook nog de 45 en 90 graden plaatjes, dit is de manier waarop ze geknipt zijn zegmaar. Onder welke hoek. Weet niet hoe ik het anders uit moet leggen, maar dat kan soms ook een wereld van verschil geven. Voornamelijk voor de gasopname dan.