ABT said:Wel apart dat de V-force het bij jullie zo goed doet, bij ons heb ik nog nooit een betere meting gehad met een v-force dan een aangepaste VL-14.
Het verschil bij jou zit hem niet eens zo zeer in het membraan, maar meer in de dingen die Joël ook al aangaf, daarom is het bij ons ook wel logisch dat ze het minder doen.
@ Joël: Ik denk dat je hem met werkende vario niet over de 21 krijgt als dit met een tandriem gemeten is.......
BurN said:Btw wat doet het bij jullie tov een opgehoogde vl14, want daar meet ik ook verschillen van 0.5 a 0.6pk. als je em 5mm ophoogt
Mart said:Hele mooie test, maar als er geen mengselmeter in heeft gezeten is heel deze test toch niet 100%. Een membraan kan heel veel met je mengsel doen en zo ook je scores flink beinvloeden. Wij hebben zelf trouwens op verschillende blokken winsten geboekt van 0,5 tot 0,8 pk. En de v force was over het hele toerengebied beter.
Rolf@Jaguar said:Hebben jullie ook toevallig al vermogens winst gemeten met een ophoogplaat onder de V-Force..?
Mart said:Hele mooie test, maar als er geen mengselmeter in heeft gezeten is heel deze test toch niet 100%. Een membraan kan heel veel met je mengsel doen en zo ook je scores flink beinvloeden. Wij hebben zelf trouwens op verschillende blokken winsten geboekt van 0,5 tot 0,8 pk. En de v force was over het hele toerengebied beter.
Joël said:Absoluut waar, immers door de verhouding op 14:1 i.p.v. 13:1 te zetten kun je vaak ook al een half pk'tje winnen.
Nog een vraag aan Johan: hebben jullie de Vforce stuffer wel aangepast voor het grote gat van het Hebo spruitstuk? Zo niet, dan ben ik benieuwd wat ie doet met een spruitstuk waarvoor ie is ontworpen, namelijk de mhr recht voor mina...
Joël said:Absoluut waar, immers door de verhouding op 14:1 i.p.v. 13:1 te zetten kun je vaak ook al een half pk'tje winnen.
Nog een vraag aan Johan: hebben jullie de Vforce stuffer wel aangepast voor het grote gat van het Hebo spruitstuk? Zo niet, dan ben ik benieuwd wat ie doet met een spruitstuk waarvoor ie is ontworpen, namelijk de mhr recht voor mina...
melf #50 said:mhr recht spruitstuk heeft std een kleiner gat dan het f-force membraam/stuffer..
melf #50 said:mhr recht spruitstuk heeft std een kleiner gat dan het f-force membraam/stuffer..
Joël said:Klopt inderdaad, ik dacht dat ze aansluitend waren omdat de vorm hetzelfde is. Maar de Vforce heeft echt een gat van 28mm.
Overigens meen ik te herinneren dat het hebo 28 spruitstuk een vierkant/rechthoekig uitstroomgat heeft. Misschien zijn er meerdere versies?
Custom SR said:ook heb ik een v-force getest met een 4 mm ophoogplaat, en een vl14 met dezelfde ophoogplaat. ik heb geen testbank dus gewoon 150 meter geknalt bij ons in de polder.
stage 6 membraan met ophoogplaat had ik een dikke dip na zo een 50 meter, toeren zakte weg van 14200 naar 13300. niet erg netjes dus.
het vl14 membraan met ophoogplaat na niks veranderd tehebben, met 49 graden tegaan rijden, hield hij constand 14100 toeren aan.
zonder ophoogplaat heb ik het ook beiden getest en vond de v-force feller onderin.
helaas heb ik dit niet op de testbank kunnen testen.
greatz.
Custom SR said:ga binnenkort toch naar Vtm toe op de testbank en wil het nog wel eens proberen, zal de grafieken wel plaatsten