Johan... said:Oohjah, wie weet trouwens hoe ik dat kreng uit elkaar krijg? Ik wil em namelijk tunen.
EGT said:Vind 0,4 pk winst behoorlijk veel trouwens! Is met 28 mm getest?
Johan... said:Oohjah, wie weet trouwens hoe ik dat kreng uit elkaar krijg? Ik wil em namelijk tunen.
Runner1987 said:Inderdaad! Verder schiet het erg op bij je Johan.
Zo'n beetje elke aanpassing/verandering levert 0,4 pk winst op.
Boosters, membraan, spoelers...:X
EGT said:Neem aan dat je weet hoe de stuffer en plaat eruit moeten?
Voor de middelste kleppies moet je ff dat busje opzij duwen. Gaat niet altijd even soepel, maar moet je vanaf de kant met de kleinere opening doen.
Vind 0,4 pk winst behoorlijk veel trouwens! Is met 28 mm getest?
Runner1987 said:Inderdaad! Verder schiet het erg op bij je Johan.
Zo'n beetje elke aanpassing/verandering levert 0,4 pk winst op.
Boosters, membraan, spoelers...:X
rs-ruud said:is doorlaat oppervlak nu groter of niet? al iemand die gemeten heeft?
rs-power said:ik post dit ff voor een vriend, hij wou dat ik ff dit poste int topic, omdat hij hier zelf niet kan posten.:http://www.xs4all.nl/~jlbeen/conticrx/ het is een conti crx memb + spruit, mischien wel even leuk om te zien?
ik zo is ff een vraagje zoals je kan zien op deze foto van rs-power zitten er klep stoppen (zo noem ik het maar ff). Maar kan mij iemand vertellen of daar en voordeel of een nadeel in zit? ik heb namelijk een polini big valv en die klep stoppen heb ik er ook op zitten namelijk maar ik heb nu een wig gemaakt onder mijn membraam om het brandstof/lucht mengsel beter onder de cil te richten.
hier ff een fototje
maar waar ik den mee zou zitten is eigenlijk dat als ik de klep stoppen er afzou halen zou m'n voortje klep tegen m'n carters aan komen.
dus weet iemand hier tot hoever de kleppen open gaan?
gr.