RemcoV said:Iemand op een ander fora zou vanavond het verschil tussen een std vl14 en een std V-Force 3 gaan testen waarvan hij me de resultaten zou sturen
Verdere info volgt 8)
melf #50 said:
Pronk said:Als er dan maar wel geblokkeerd wordt gemeten (wat ik betwijfel omdat dat bijna nooit wordt gedaan bij het vergelijken van onderdelen terwijl dat een must is om een representatieve vergelijking te krijgen), anders heb je er nog geen reet aan..
JasperdB said:er zijn zoveel crosser membranen die er vreemd uitzien als je het vergelijkt met een scootermembraan...
als je het zo interessant vind zou ik haast zeggen : hak je carter ff flink open en zet er een crosser membraan in :!
eric AkA wicked said:ziet er uit als een echt stuk vakwerk, wat is het verschil kwa werking van de klepjes vergeleken bij een normaal membraan omdat die kleppen er nogal ingewikkelt uit zien.
eric.
melf #50 said:mja , de cross membranen zijn erg groot , dat zal niet worden, zal ook niet echt beter worden dan , veel te grote doorlaat..
ik ga nog wel ff proberen zoiets te maken , proberen kan geen kwaad
Johan... said:Ik heb het membraan vandaag ook ontvangen. Ik denk niet dat het beter gaat presteren, veel te klein allemaal.
Van het weekend maar eens kijken wat de testbank ervan vindt
Ik zou het juist laten zitten, en eerst testen....en er DAN pas uitslopen.. Eruithalen is een eitje namelijk, erinzetten, een grotere klus :X.C4rN said:Witte ding met die 2 gaten er uit halen imo.