Aerox-Evo70 said:hoe minder veranderen van richting, hoe minder energieverlies
Neo's OWNAGE said:Ik denk dat boven de 13.000 tpm je membraankleppen niet eens meer sluiten en de zuigende werking van de uitlaat het overneemt van de stuwkracht van de zuiger.
Maar dat is eigenlijk puur een gedachte... aan de andere kant denk ik namelijk dat het membraan verdraaien op deze manier geen fuck uitmaakt, mja wie weet...
jeffreyrovaart said:moeilijk gedoe hiero,
gewoon een vl13 pas maken istie 90 graden gedraaid en heb je gelijk die hoek die je naar je spoelers wilt maken.
Aerox-Evo70 said:sorry, maar dat ben ik het niet met je eens.
volgens mij is er bij 14k een constante stroom naar de spoelers, en onder de zuiger bijna vacuum.
Aerox-Evo70 said:hoezo weg thoerie ? denk jij dat er 250x per seconde die totale ruimte onder je zuiger gevuld kan worden ?
Aerox-Evo70 said:welke theorie is dan volgens jou fout ? en wat snapt polini niet ?
Aerox-Evo70 said:je moet niet denken te weten wat ik denk
druk in je spoelers ? in mijn ogen wordt het mengsel alleen door de onderdruk in de verbrandingskamer aangezogen (deels werk van de uitlaat) heeft in ieder geval niks met druk in je spoelers/carter te maken(als we daar al van mogen spreken)