zie laatste foto
er zijn wel mina blokjes met een pia membraan hoor, ik ken er al een aantal.
Das een mina membraam @ pia, en dus neit een pia membraam of pia-style membraam @ mina
Maar idd ik zat te kijken en een pia membraam @ mina is teveel werk, en of het vooruitgang heeft is nog maar de vraag.
Maar mina membraam @ pia-style, iemand daarmee getest?
Jaa bekijk de foto's,
Is mijn carter van vorig jaar,Waar het mij omging,Is voornamelijk het oppervlakte dat dus groter is, (vanzelfsprekend) dat je daar aan denkt,
De doorlaatopperlakte groter?
VL14 groter doorlaatoppervlakte?
Precies,tegenover een vl13
en heb je er ook mee getest?
Jaa,Alleen kon het verschil niet meten tegenover een vl13,Omdat het carter aangepast was op een vl14,Dus of ik daar een conclusie uit kan halen.
Jah, dat is waarschijnlijk ook de reden dat je geen pia membramen @ mina ziet, omdat die in doorlaatoppervlakte kleiner is, maar het ging mij erom, of er winst te halen is bij mina, als je, je membraam @ pia style zet
Daar gaat heel dit topic over :X (gewoon draaien van het membraan dus en mss richten)
En pia membraan @ mina is super veel aanpassings werk.
Pia membraan heeft een knik erin , dan moet je een complete carter bout gaan verplaatsen etc
Is idd beetje moeilijk om te testen.
dat is het nadeel aan cartes.
Dan hak je bv zo'n stuk eruit dat je het kan draaien oid.
dan kan je het er wel op orginele manier inknallen maar dan is de carterdruk weer totaal anders :X.
Daarom wilde ik het carter ook zo min mogelijk aanpassen. Dan kan je nog een beetje vergelijken onderling.
mina blok kan je wel een beetje scheef afdraaien/frezen zodat het pia membraan al bijna past, zo een heel groot probleem is het niet.
boutje hoef je niet perse kwijt te raken in ieder geval.
en dan nog zou dat geen probleem zijn.
Dat is idd een redelijke oplossing, maar dan zit je weer met je carterdruk ed.
het is altijd wel wat.
Bijkomend dat je eigenlijk om goed te zijn een bank in je eigen garage zou moeten hebben