T TheHer New Member Wednesday at 14:07 #1 Hoi! De pakkingen onder en boven mijn membraam (peugeot buxy 2takt verticaal) zijn op en moeten vervangen worden. Kan ik hier vloeibare pakking gebruiken?? De normale pakkingen zijn moeilijk te krijgen... Bedankt alvast!!
Hoi! De pakkingen onder en boven mijn membraam (peugeot buxy 2takt verticaal) zijn op en moeten vervangen worden. Kan ik hier vloeibare pakking gebruiken?? De normale pakkingen zijn moeilijk te krijgen... Bedankt alvast!!
Twinky Well-Known Member Wednesday at 15:02 #2 Scooter onderdelen goedkoop kopen Op zoek naar scooter onderdelen? Het goedkoopste bij ons! www.scooterdiscounter.nl Ik zou geen vloeibare pakking gebruiken maar een normale pakking van bovenstaande link voor 3,28 Euro . Upvote 0 Downvote
Scooter onderdelen goedkoop kopen Op zoek naar scooter onderdelen? Het goedkoopste bij ons! www.scooterdiscounter.nl Ik zou geen vloeibare pakking gebruiken maar een normale pakking van bovenstaande link voor 3,28 Euro .
bartj HousePaus Wednesday at 16:40 #3 Vloeibaar kan wel maar wel benzinebestendig en dus niet die zwarte of rode tubes die elke scooterzaak meegeeft want die zijn niet benzinebestendig Upvote 0 Downvote
Vloeibaar kan wel maar wel benzinebestendig en dus niet die zwarte of rode tubes die elke scooterzaak meegeeft want die zijn niet benzinebestendig