En met een 50cc cilinder denkje dat je dan ook vermogen wint?malossi membraam laat iets meer brandstof door. Heb zelf nooit n malossi membraam gehad maar denk dat je met snellere/grotere cilinders dan standaard er wel vermogen mee wint
En moet je dan je sproeiers ook weer afstellen?malossi membraam laat iets meer brandstof door. Heb zelf nooit n malossi membraam gehad maar denk dat je met snellere/grotere cilinders dan standaard er wel vermogen mee wint
In wat zou ik me geld steken dat ik nog vermogen kan winnen en een betere top kan hebben heb namelijk een standaard 50cc cilinder.en membraan heeft invloed op het motorkarakter en kan zeker verschil maken in vermogen, en ook bij 50cc kan het veel schelen in top vermogen en vermogens curve.
wanneer je overstapt van een orginele cilinder naar een snellere cilinder zou ik er sws voor zorgen dat je een membraan hebt met carbonne of kunstof kleppen als je motor orgineel stalen membraan kleppen heeft.
maar in jouwn geval licht het eraan wat voorn brommer en cilinder het gaat, als het om een orginele 50cc gaat zal ik me geld ergens anders in steken
Op een standaard 50cc zou ik mn geld niet in een membraam steken, standaard 50 kun je wel wat van maken hoor met een Yasuni r en een 17.5mm carb andere overbrenging maar daar houd het wel.enigzins op. Tuurlijk kan je er een rotor op knallen of een.nog grotere carb maar heeft het.ook zin? Nee dat niet, dus mijn advies als je na het boven genoemde wat vermogen wil is een andere cilinder en krukas monteren. Wel de duurdere optie maar je hebt er wel meer plezier van.In wat zou ik me geld steken dat ik nog vermogen kan winnen en een betere top kan hebben heb namelijk een standaard 50cc cilinder.
cilinder plus krukas idd betere optie, dr70 leuk zat ken iemand die had er 17pk op gedraait maarja dat was ook geen dr70 meer xdOp een standaard 50cc zou ik mn geld niet in een membraam steken, standaard 50 kun je wel wat van maken hoor met een Yasuni r en een 17.5mm carb andere overbrenging maar daar houd het wel.enigzins op. Tuurlijk kan je er een rotor op knallen of een.nog grotere carb maar heeft het.ook zin? Nee dat niet, dus mijn advies als je na het boven genoemde wat vermogen wil is een andere cilinder en krukas monteren. Wel de duurdere optie maar je hebt er wel meer plezier van.
Ja bedankt ga tog voor een dr70 denk ik danOp een standaard 50cc zou ik mn geld niet in een membraam steken, standaard 50 kun je wel wat van maken hoor met een Yasuni r en een 17.5mm carb andere overbrenging maar daar houd het wel.enigzins op. Tuurlijk kan je er een rotor op knallen of een.nog grotere carb maar heeft het.ook zin? Nee dat niet, dus mijn advies als je na het boven genoemde wat vermogen wil is een andere cilinder en krukas monteren. Wel de duurdere optie maar je hebt er wel meer plezier van.
als je vlotter wilt is dat een verstandig plan, denk er wel aan dat je ook groter zult moeten gaan in carb, een 17,5mm is t mooist en ja vario etc opnieuw moet afstellen.Ja bedankt ga tog voor een dr70 denk ik dan
17,5 carbu heb ik alals je vlotter wilt is dat een verstandig plan, denk er wel aan dat je ook groter zult moeten gaan in carb, een 17,5mm is t mooist en ja vario etc opnieuw moet afstellen.
Ook is het aan te raden om je krukas te vervangen voor een betere.
Hai
Een vraagje is het nuttig om van een orginele membraam naar een malossi membraam te gaan of scheelt die helemaal niks en wat zou er dan veranderen?
Mvg
17pk uit een DR70 nooit in nog geen 100 jaar dat dat gaat lukken. Dan mag de gebruikte testbank wel eens een keer gecalibreert wordencilinder plus krukas idd betere optie, dr70 leuk zat ken iemand die had er 17pk op gedraait maarja dat was ook geen dr70 meer xd