This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meisje uitschelden + 2 tegen 1 is zeer zwak!

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Als je van tevoren reageert, wordt dat in hokje "discriminatie" geplaatst, Andre

maar discriminatie word altijd al gebruikt!! het heeft toch neit altijd met buitenlanders te maken!! discrimineren bestaat bijv ook bij gehandicappen! ik vind dat dit soort discriminatie positiefe discriminatie is!!

ik bedoel of heb je liever dat dit hele land naar de kk gaat vanwege dus idiote dingen???

nou sorrie hoor maar dan discrimineer ik maar lekker! er moet gewoon wat meer schijt zijn!
 
Originally posted by Black Bullit


Bij een vriend van mij in de buurt kan zijn moeder s,avonds de
hond niet eens uitlaten of ze heeft al een groepje marrokanen/turken achter zich aan.


hond uitlaten kan meestal nog wel, zijn ze meestal lomp bang voor
"uhhh, ties, ik steek lek al komt beest hier"
 
Ik hoor iedereen hier zeggen dat Nederlanders Pussy's zijn enzo, en dat we meer van ons af moeten bijten. Ik ben het daar wel mee eens, maar ik zou het persoonlijk ook niet durven. Heb het al meerdere keren in een discotheek gehad dat ze tegen je aanlopen, dan zeg je zo van "waar is dat nou voor nodig"op een rustige manier. En gelijk gaan ze agressief doen, wat ik dan het aller aller liefste zou doen is die gast gewoon op de grond meppen, en nog lekker een tijdje doorschoppen.

Maar ik weet zeker dat als ik dan terug naar huis fiets dat ik niet ver zal komen, of dat als ik thuis kom dat ze je gewoon op school komen opzoeken, want geloof mij : ZE VINDEN JE ECHT WEL! En dat is dus waar ik bang voor ben, al weet je dat je een paar klappen kan krijgen...okee....boeiend weet je. Maar als je bedenkt dat het je leven kan kosten heb ik zoiets van "No Way" ik zeg wel nix, en loop lekker door.
 
Mja, hun instelling is gewoon heeeel anders


En André, ik vind je een aardige kerel en dat weet je zelf ook, maar sommige punten vind ik echt overdreven a-nederlands

Zeker om het feit dat de mensen die er nu voornamelijk last van ondervinden (Nederlandse jongeren) er in die tijd nog niet eens waren/bewust van waren. Achteraf praten van "ZE hadden het zo en zo moeten doen is makkelijk, omdat we nu de fouten zien die de vorige generatie gemaakt heeft"...

Maar reken maar dat die vorige generatie ook alleen maar heeft gedaan wat hun het beste leek. En in mijn ogen wordt daar alleen maar misbruik van gemaakt door bepaalde groepen 'buitenlanders'

Met buitenlanders weet je zelf ook wel dat we alleen diegene bedoelen die nu zo tof doen
 

Zij zijn, vooral qua vechten, veel socialer aangelegd dan wij zijn.

Wij vinden dat we onze eigen bs maar op moeten knappen.
Tuurlijk helpen vrienden onder elkaar, maar ik zie het niet zo 1,2,3 gebeuren dat als ik ruzie heb met een een mocro dat er b.v. 15 onbekende NL'ers met mij mee zullen vechten. En dat is wel zo bij de 'buitenlanders'
 
Originally posted by Black Bullit


Ik denk alleen dat het aan de culturen ligt want ik zie hier ook veel chinesen maar daar heb ik nooit last van en je hoort maar zelden dat een groep chinesen iemand hebben lastiggevallen.


klopt. Chineese (oosterse) cultuur, is heel erg gericht op de groep zelf. Je zal een chinees nooit/amper mensen lastig zien vallen die niet tot zijn groep behoren. Dit is een onderdeel van hun cultuur.

En verder, om nou te zeggen dat je in Nederland niet meer normaal over straat kunt lopen is BS. Ik kan met gerust hard 's nachts door Amsterdam banjeren, ben echt niet bang ofzo dat ik word neer gestoken.

Wel ben ik het er mee eens, dat sommige Marrokaanse en Antiliaanse JONGENS (ooit last gehad van een marrokaans meisje??) goed aangepakt moet worden. En ff flinke klappen en trappen moeten krijgen. Wat mij betreft mogen die Zaanse verhoormethodes gelijk weer worden ingevoerd als ze zo'n kut etter oppakken.

En ik ben het ook eens met de stelling dat al die gasten altijd in een groep zijn, zijn ze bang ofzo in hun eentje?
 
Originally posted by Vassago
Mja, hun instelling is gewoon heeeel anders


En André, ik vind je een aardige kerel en dat weet je zelf ook, maar sommige punten vind ik echt overdreven a-nederlands

dank je wel dat je me een aardige kerel vind!! ik vind jou ook wel lief

maaruh idd mischien ben ik wel overdreven a-nederlands! maar vind ik dat nederlanders gewoon wat meer moeten op komen voor hun zelf!!

al loop i bij mij op school met alleen maar gasten die echt alleen poep in hun hoofd hebben! echt gasten die hele dag niets doen.
ik loop door de school en laat gewoon zien dat ik er ben en dat ik overal en iedereen schijt heb! ik laat me niet kennen! maar ik doe niet stoer ik ga niet iemand vet aan kijken ofzo!! ik vind gewoon dat veel nederlanders het zelfde moeten, gewoon laten merken dat ze er zijn door hun houding maar niet gelijk stoer doen!! ofzo!!
 
Heb je compleet gelijk in , me neef was eens met ze vriendin in de discotheek , een maroc. wou onder dr rokje kloten dus me neef zei tegen um dat ie op moes tieven , gelijk 7 maroc. achter die andere gast. [ze konden elkaar niet eens maar ze helpen elkaar gewoon]
 
Originally posted by Hilly
nou, dat de man in de arabische cultuur een andere functie/eigenbeeld/uitstaling heeft/ moet hebben

Waar leven we nou :|?

Integratie heet zoiets. Wij gaan toch ook niet naar Turkije om daar ons asociaal te gedragen.

Hier proberen de mensen uit ons asielkamp 3 broden te kopen voor de prijs van 1 of 2. Leer eerst even hoe het hier aan toe gaat ofzo :|. De eerste week dat ze hier kwamen waren er al kinderen die van hun stepje afgetroggeld waren. Later hoorde ik van de fietsenmakers dat zij die steppen daar probeerden te verkopen

Van mij mogen ze al die asociale jongeren met een strafblad/grote bek gewoon terug laten sturen. Als jij een logee thuis hebt die je moeder uitscheld (huidskleur onbelangrijk) dan schup je hem toch ook de keet uit? Stel eens voor dat dit soort volk bij je in huis woont, dan zou ik emigreren naar Marokko.

Zoveel zullen er niet meer wonen daar, ze wonen allemaal hier
 

ja die gasten die vechten gewoon omdat ze alleen willen vechten! kan hun geen flikker schelen waar het om gaat!!
 

Ik denk dat er binnenkort wel een tendens komt dat gewoon alle Nederlandse jongeren hun woede gaan bekeren op die probleem buitenlanders. En dat je dus wel gaat krijgen dat er opeens 15 onbekende Nederlanders gaan helpen... Tenminste ik hoop dat, dat gaat gebeuren
 

Vader zoon heilige geest amen


Laat zo'n turk maar eens een dagje bij ons op de boerderij werken :W

Ik vind gewoon dat ze het land uit moeten klaar. Laat de goeie maar blijven, maar pak de hang groepjes op en laat ze richting hun eigen land vliegen.

Mensen die op je scoot gaan zitten en er niet af willen, mogen van mij meteen levenslang krijgen, zo'n soort is neit meer goed te krijgen.
 

Ik zie het nog niet gebeuren binnen nu en 5 jaar eigelijk...

Over het algemeen lopen we wat dat betreft altijd achter de feiten aan, we merken nu dat het de verkeerde kant op gaan, maar doen nix terug.

Maja, ik hoop wel met je mee!


 

ze hebben het erover om een christelijke kerk in MAROKKO te planten... wat heeft een turk er dan mee te maken? volgens mij denken veel mensen dat turken/marrokos/antillianen/moluks allemaal t zelfde zijn... BULLSHIT
 
Veel mensen die ik ken zouden best onbekende Nederlanders helpen, ik zou het zelf ook doen als het zinloos geweld was.
Als een Nederlander het zelf staat uit te lokken laat ik hem ook stikken.
Maar das hetzelfde als Nederlanders een oud vrouwtje zouden lastigvallen, die ga je toch ook helpen?!?!?
Een vriendin van mijn ma, die is 1.90 en best breed die zag pas dat 3 marokkanen iemand anders aan het stompen waren in een winkelcentrum in Helmond en iedereen stond te kijken.
Zij springt er dus ook gewoon in en pakt er 2 bij zijn oren en slepen ze zo uit elkaar. Het hield gelijk op.
Als ze zelf pijn lijden houden ze op.

Maja zoals ik al zei ik heb er weinig tot geen last van, alleen dat ze ooit PIZZA roepen als ik langsrij op pizzabrommer
 
Originally posted by Meneer Eric
Mag ik de mods en de admins hartelijk bedanken voor deze discussie voor het eerst in de forumgeschiedenis 9||6

ik heb hier al veel variaties op gezien hoor....
 
persoonlijk ben ik ervoor dat iedereen die hier asiel aanvraagt en dat ook krijgt, een proefperiode van 5 jaar krijgt..... kom je daarin een keer met de politie in aanraking voor bijv. mishandeling, wapenbezit, stelen, kweken weet ik veel wat (geen rood licht oid dus) dan mag je hop terug naar je thuisland....

ook vind ik dat heel die asielprocedure flink ingekort moet worden, zoiets moet binnen een maand geregeld zijn....