Meeting Venray

Originally posted by DAW
Hoi, al wat meer bekend over die meeting? Ik kom sowieso Honda Team vertegenwoordigen ;)

Geruchten gaan in de ronte dat er een X8R met HPI aanwezig zou kunnen zijn :D

Greetzz DAW

mja we zien wel.....
 
1022064839-Routebeschrijving.jpg
 
beter wordt die meeting gehouden in eindhoven, dan kan er misschien iets met Twins geregeld worden voor een testbank enzo...

meeting @ Acht vorig jaar was wel een succes vond ik, jammer dat er om een of andere vage reden toch geen testbank meer was :?
 
Maar eigenlijk was deze meeting voor gewoon wat Meet en Greet en verwachte ik maar maximaal 15 tot 20 man.. maar volgens mij (wat ik heb vernomen) komen er al tussen de 30 a 40 man.
Als deze meeting goed slaagd gaan we proberen een grote meeting te organiseren In Venray.
Greetz
Yvo
 
Originally posted by Yaruni
beter wordt die meeting gehouden in eindhoven, dan kan er misschien iets met Twins geregeld worden voor een testbank enzo...

meeting @ Acht vorig jaar was wel een succes vond ik, jammer dat er om een of andere vage reden toch geen testbank meer was :?

de wouten hadden het een beetje verneukt.
 
Originally posted by Hugo


eej wasbeer, als jij komt kom ik ook ff !! Remco vroeg me ook al of ik wilde komen, opzich wel de moeite waard om keer tegen die lc typhoon van hem te sporten ;) Misschien dat bert dan ook wel komt met scoot :)

hugo je vergeet iemand :rolleyes:
 
Op die Zondag 2 juni is er ook een Mostertruck show bij ons in venray die begint om 15:00 dat is mischien wel de moeite waard om naar te kijken. S'avonds zijn er hoogswaarschijnlijk weer straatraces in venray Op het industrie terein wat 500 meter van onze Meeting plek afligt. Tot zondag allemaal.
Greetz
Yvo
 
JEP die zijn er zeker zijn zo al 4 weken achterelkaar...
ze beginnen rond 20:00 meestal..
maar die Mostertruck show is ook ZEKER vet denk ik
Greetz
Yvo
 
Back
Top