Meeting Venray

Originally posted by Hubo


Inderdaad.. Jullie kunnen ook door rijden naar de Mac donalds want daar ligt het vlak bij daar kan ik jullie laten ophalen door een van ons. Wij zijn al waarschijnlijk met zo;n 5 a 6 man.
yvow@hotmail.com je kunt me toevoegen dat is makkelijker Comminuceren.
Greetzz
Yvo

oke... toegevoegd
 
ik denk dat je het fout hebt gedaan het is namelijk yvow@hotmail maar het lijkt net of er staat vvow@hotmail.
dus probeer ff yvow@hotmail want ik heb geen uitnodiging gehad van je.
Greetz
Yvo
 
Kijk.... Ik verwacht dus niet echt zo;n grote opkomst van 50 man of zo maar ik denk rond de 20 en we gaan op een afgelegen stuk Industrie terein.. maar inderdaad ga ik ff de politiebellen hoe dat nou zit daarmee. maar ik ga geen datums zeggen tegen hun.. maar ik hoop dat ik hem Legaal kan maken... je hoort hier snel meer van..
Maandag morgen bel ik ff naar de politie anders ga ik er dinsdag middag ff langs.
Het is dus geen SUPER meeting zoals Klaaswaal he maar gewoon een gezellige dag maken we ervan. En ik ben er echt van overtuigd dat Het goed gaat.
Greeetz
Yvo

en ps... Wij in venray hebben maar 2 politie motoren en alle Jute hier zijn echt laks dus ze zullen echt niet snel komen... en als we geen andere mensen van Last zijn zullen er ook geen Meldingen komen.
maar ik probeer hem wel dus gewoon Legaal te maken.
 
trouwens, een meeting is toch als je juist met allemaal mensen gaat meeten die je wel kent van naam enzo, dus van het forum maar nooit in het echt heb gezien?

DIt is meer gewoon een verzameling scooterrijders in mijn mening.

Maar dat kan ook heel leuk zijn
 
Originally posted by Freezer
trouwens, een meeting is toch als je juist met allemaal mensen gaat meeten die je wel kent van naam enzo, dus van het forum maar nooit in het echt heb gezien?

DIt is meer gewoon een verzameling scooterrijders in mijn mening.

Maar dat kan ook heel leuk zijn

Dat klopt jah. Ik wil geen meeting met 100 man of zo en Kraampjes enz enz...maar gewoon een Simpele.. ik wil wel eens kijken tegen wie we nou praten op het forum. En ik wil gewoon een gezellige dag ervan maken en dat komt zeker wel goed dan.
Gr
Yvo
 
Mjah, voor mij is het belachelijk dicht in de buurt, maar ik denk er alleen aan om te komen, als het legaal is... Kom eigenlijk alleen maar naar "serieuze" meetings...
 
dat "legale" weten we nog nix van. want als we dat hier gaan voorleggen aan de jute gaan ze strax met zo'n zielig rollerbankding klaarstaan, ut wordt alleen 'n beetje meeten, misschien wat sprintjes trekken en rondjes over het industrieterreinn en fotow'tjes maken enzow.
maar we zullen de jute wel eens bellen of d'r langsgaan en vragen wat ze er van vinden

juul
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, voor mij is het belachelijk dicht in de buurt, maar ik denk er alleen aan om te komen, als het legaal is... Kom eigenlijk alleen maar naar "serieuze" meetings...

eej wasbeer, als jij komt kom ik ook ff !! Remco vroeg me ook al of ik wilde komen, opzich wel de moeite waard om keer tegen die lc typhoon van hem te sporten ;) Misschien dat bert dan ook wel komt met scoot :)
 
We zitten echt helemaal achter op het industrie terein dus echt Niemand die er last van kan hebben. Maar ik heb dus het zoontje van een politieagent gesproken en hij zei ook zo van... ALs je maar met rond de 20 man komt zou ik geen politie inlichten want anders komen ze ff langs met de Rollerbankt Etc Etc.... Je kunt beter gewoon dan Illegaal doen. Maar ik ga wel ff bij de Politie informeren hoe hun hiermee handelen...
Maar jullie horen er snel meer van
Greeetz
Yvo
 
Als mensen in de buurt bij jullie echt willen meeten wil ik best helpen met de opzet ervan...
moeten jullie wel uitkijken naar een geschikt terrein en even bij de gemeente vragen of het mogelijk is ...
 
Heeey razma
alvast hartstikke bedankt dat je meewilt helpen. We hebben al een geschikt terein gevonden dat is een industrie terein en op een zondag Komen daar dus echt geen auto';s etc... en het is afgelegen genoeg dus zullen de mensen geenlast krijgen van geluidsoverlast...
Voeg me ff toe op Msn als je wilt.. yvow@hotmail dat comminuceert veel makkeljiker dan via het forum
Bedankt alvast
Greeetz
Yvo
 
Originally posted by Hugo


eej wasbeer, als jij komt kom ik ook ff !! Remco vroeg me ook al of ik wilde komen, opzich wel de moeite waard om keer tegen die lc typhoon van hem te sporten ;) Misschien dat bert dan ook wel komt met scoot :)

Mjah, we zullen wel zien hoe het uitpakt :)
 
Razma je moet lezen, ik zeg : hier in de buurt.
Hier flikkeren ze 3 gr rollen in je scooter omdat ie dan harder optrekt, en zweren ze bij leovinci hand made.
 
Hoi, al wat meer bekend over die meeting? Ik kom sowieso Honda Team vertegenwoordigen ;)

Geruchten gaan in de ronte dat er een X8R met HPI aanwezig zou kunnen zijn :D

Greetzz DAW
 
We hebben nu de exacte plek waar we de meeting gaan houden. Het is bij elkaar komen tussen 12:00 en 13:00 (maar als je echt pas later kan mag het ook later natuurlijk)
het is op Zondag 2 Juni op het Industrie terein "Keizersveld" Maar jullie kunne ook worden opgehaald ergens in venray als je ff zegt waar je dan staat.
ik verwacht tot nu toe een opkomst van tussen de 30 en 40 man misschien al.
Greetz
Yvo
 
Back
Top