meeting venray en omgeving??

mja als daan gaat ben ik waarschijnlijk ook wel van de partij met het sjeezteam.

enneh marc je gaat ook gewoon anders ga ik je dempert stelen !! ;)
 
Originally posted by wimpie
staat dat een beetje aan gegeven als ik vanuit eindhoven kom?:rolleyes:als dat zo is kom ik zeker :D

Het is wel iets van 55 KM vanuit eindhoven...
maar als je toch komt naar de meet en greet, Moet je eerst Helmond aanhouden en in Helmond moet je deurne aanhouden, en dan Ysselstijn en dan Venray. dan kom je uit bij de rotonde bij de intratuin. Dan moet je nog naar de andere kant van Venray toe.
Greetz
yvo
 
scheelt dat ik op de scooter kom en dwars door alle dorpjes ga.de snelweg stuurt je namelijk een tering eind om8P

55 km is goed te doen,dan word de totaalafstand 65 km, uurtje sjezen dus:p
 
Originally posted by Hubo


Het is wel iets van 55 KM vanuit eindhoven...
maar als je toch komt naar de meet en greet, Moet je eerst Helmond aanhouden en in Helmond moet je deurne aanhouden, en dan Ysselstijn en dan Venray. dan kom je uit bij de rotonde bij de intratuin. Dan moet je nog naar de andere kant van Venray toe.
Greetz
yvo

iets van 55 km 8P
iets van 35 ja
 
beter, word denk ik drukker als de vorige keer! toen viel het wat tegen vond ik. wij kunnen de 8e wel. komen dan zeker met 6 man en ik probeer nog wel meer mensen te regelen. moet er verder nog iets geregeld worden?

mzzl
 
nee Niemand hoeft wat te regelen...... want daar krijg je alleen maar problemen van. We komen gewoon bij een en beslissen ter splekke wie tegen wie wilt racen en wie er rondjes gaan rijden etc etc.. komt wel allemaal goed.
Greetz
 
Bij ons dus echt niet..... Vooral niet overdag. savonds rijdt er 1 autotje of zo ALLE industrie terreinen af...
greetz
 
dat zijn meestal csu mannetjes, voordat eens wouten opgepiept hebben kan je allang weg zijn:W csu mannetjes mogen/kunnen verder zelf niks8P
 
Ik weet al weer wie jah;)

Ik hoop dat mijn scooter voor zondag weer loopt.:?
gister deed hij het opeens niet meer en waarschijnlijk zijn het mijn Krukas lagers.
maar maandag wordt het Blok gesplits:;)
greeetz
 
jij bent ook wel vaker bij de streetraces of niet?
als het goed is ben ik er zondag ook. ben er al lang niet meer geweest. die andere van ons zijn er elke zondag.

mzzl
 
Back
Top