Meeting oude tonge met testbank

kdenk dat we deze discussie beter kunnen sluiten, komt er trouwens nog een meeting? Alleen dan Legaal, met dranghekken en een frietkar :p Want dat waren de grootste minpunten van de meeting.
 
Kweet nie...hoop van wel...
Dan ben ik cameraman..!
Ik ga voortaan voor heleboel filmpjes/plaatjes zorgen hoop ik!
En dat het in dank wordt afgenomen ipv gezeik
Discussie hopenlijk ten einde......:!
 
foxbuster666 said:
Ja idd deze mensen blijf je houden
Ik had al gezegd dat ik fout zat alleen om het 10x te horen is beetje frustrerend.

Ben nog bezig met foto's/filmpjes online zetten.
En dat wil ik bij volgende meetings ook gaan doen.
Dus een beetje geduld etc is wel goed voor mijn hart dank u!

Ik heb het ook echt niet specifiek over jou hoor, en het was voor mij allang afgesloten totdat die ene Raymond gast er weer over begon..
 
Jullie Zeeuwen zijn eigenlijk best wel aardig tegen mekaar!
handje ,kusje en een pilsje doen wellicht wonderen :)
 
Daarom end of discussion...
Napraten zal nie veel meer van komen
Als iemand nog een 100 mb webruimte heeft...

Ik ga wel alle filmpjes comprimeren naar wmv, gaat wel kwaliteit achteruit maar goed, moet dan maar!
Dan zullen jullie zien dat het best gevaarlijk was :p
 
Beresnel said:
Jullie Zeeuwen zijn eigenlijk best wel aardig tegen mekaar!
handje ,kusje en een pilsje doen wellicht wonderen :)

Mnr Beertje, Oude Tonge is geen Zeeland :) Hoort bij Zuid-Holland :p Zeeuwen zijn altijd aardig tegen elkaar :)
 
OK maak niet uit, neem maar een pilsje op mijn kosten om deze onvergefelijke fout goed te maken @wemel krijg je het retour!
(btw) jij dacht toch ook dat ik uit Limburg kwam!?
 
Dat biertje gaat goedkomen ja :p En ik dacht idd dat jij een limburger was hehe dus voor die onvergetelijke fout mag jij op mijn kosten een pintje nemen;)...
 
Ik wou ook net poste om te zeggen.. einde van de discussie.. maar tis dus al gezecht.. Ik heb ook helemaal geen moeite ermee of ik wel of geen gelijk kreeg.. Het is iig opgelost dan.. Voor de rest no hard feelings enrico:D

Volgend jaar gewoon wat veiliger maken ja... Armon zou zich iig meer in gaan spannen om het legaal te krijgen en veiliger..

Ik denk dat we armon toch wel een bedankje schuldig te zijn.. Omdat hij toch het eigen terrein beschikbaar heeft gesteld... bij deze dan..
 
Ja.. nog bedankt armon!!! Ennuh hoorde ik het goed? Je wou dit jaar weer een (LEGALE) Meeting houden????

Zoja dan hore we t wel op t forum neem ik aan??
 
Beresnel said:
Jullie Zeeuwen zijn eigenlijk best wel aardig tegen mekaar!
handje ,kusje en een pilsje doen wellicht wonderen :)

Zeeuwen??He maat, we zijn nog net Zuid-Hollanders ja.......Nooit iemand van flakkee voor zeeuw uitmaken ;).
 
Jaja zo kan het wel weer;) Wie weet trouwens hoe het met Jowan is afgelopen na de meeting(die met de geel/zwarte beta ark)?Ik hoorde dat hij nog achterover was gegaan met een wheelie!En wie had er nu de meeste pk's met een 50cc?
 
Back
Top