This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting organiseren in zeeland

ja idd hier in Hellevoet is 2x een meeting georganiseerd en allebei heel tof geweest
Bij de laatste kwam de politite ff kijke maar ging gelijk weer weg
Was op een afgelegen polder moet je in zeeland ook gewoon doen ofzo
Of pm Hessman en vraag of die nog 1x een meeting @ hellevoet wil organiseren das helemaal niet verweg

Uhm, daar was ik ook bij hoor.. En tevens hebben wij een goede locatie daar gaat het helemaal niet om.. Ik moet alleen nog ff de datum door meelen meer nie..

Originally posted by Razma
Tijdens de SOBW races in Wemeldinge zal ST.net aanwezig zijn met een stand... én een testbank...

tenminste: als ik ff Tino bel

Dan denk ik er serieus over om daar heen te gaan

(edit: sorry voor de kick misschien, maar is misschien wel leuk om te weten wie er komen van dit forum naar Wemeldinge... )

Originally posted by Enrico@nrg
Uhm, daar was ik ook bij hoor.. En tevens hebben wij een goede locatie daar gaat het helemaal niet om.. Ik moet alleen nog ff de datum door meelen meer nie..

Ja weet ik toen was je nrg nog zwart wit was ook vet kleurtje

Originally posted by TT 70cc

(edit: sorry voor de kick misschien, maar is misschien wel leuk om te weten wie er komen van dit forum naar Wemeldinge... )

:!

18 juni is daardoor ook mijn "project moet klaar zijn datum"

Alleen ff zien hoe ik er ga komen,...

ik krijg zo snel mogelijk de bevestiging voor de sponsoring/testbank tijdens de SOBW race @ wemeldinge

dat is wel een vet idee om een special meeting 70cc en meer te houden....
lijkt mij idd ook het bruutste.

ik wil wel komen maar alleen als het allemaal legaal is geregeld.
suc6 met het organizere,
ltrz nick

Originally posted by nitro-spy
dat is wel een vet idee om een special meeting 70cc en meer te houden....
lijkt mij idd ook het bruutste.

Mwah, die plannen van mm zijn beetje uit de lucht geschoten, maar alleen geintresseerde van het forum hebben dus een mailjte gekregen met hoe en wat, dus ik denk niet dat je bang moet zijn voor al te veel gewoon spul. Ik persoonlijk heb er eerlijk gezegd geen moeite mee dat iemand met een redelijk normale setup een kijkje neemt bij me scoot.

Die meet & greet waar Enrico het over had... Word die dan daarvoor in wemeldinge gehouden of in goes ofzo Wil het wel weten eigenlijk??... (of is die al geweest en ben ik nu zo krom aan het lezen )