meeting Maastricht

Ms een idee om snelle mensen uit te nodigen zoals de mensen uit Sittard (die met dat paarse gezoois, EPC team..) in Maart !
Als iemand ze spreekt/of als ze dit zelf lezen.. Jullie zijn heel erg welkom :)
Alle snelle mensen trouwens !!!!!
 
Nou ik zal even wat verklappen er zijn nog maar weinig mensen van Sittard over met heel snel spul en daarbij is het niet echt een EPC-Team ze hanger er alleen de hele dag rond :D.
Er zijn er nog ongeveer 3 die snel zijn.

Maar ik denk dat Sittard idd wel een goede locatie zal zijn, maar of je het legaal kan krijgen dat weet ik niet.

Het zal vooral liggen aan jouw organisatorische kwaliteiten ;).
Kzou eventueel wel mee willen helpen met organiseren, stuur maar een PM als dat gewenst is.
 
Het zijn niet mijn organisatorische kwaliteiten want ik organiseer net niks :p
Als het me niet bevalt kom ik zelfs niet eens opdagen !
Het zou alleen wel leuk zijn als het een leuke meeting wordt...

Verder weet ik dat het er maar 3 of 4 zijn maar goed..
 
Originally posted by Lycorda
hehe idd, mjah jij brengt daar verandering in soon als ik bepaalde dinge goed heb gehoord?;)

t gemiddelde komt idd niet boven de 80/85 digi uit, maja als je soms ziet wat voor eppo's rondrijde hier.. is dat maar beter ook;)

Ja idd eppo's, wat boeit je snelheid nou... Kijk eerst maar eens naar je vermogen. :|
Ik zeg niet dat ik goed kan origaniseren, maar ik vind die van jullie ook niet al te geweldig, al hoewel jullie het tenminste proberen.
 
Dude, je kunt wel pk's kunnen pompen en toch verstandig rijden.. :rolleyes:
Ik had het dus erover dat niemand eens pk's kan pompen, net zoals Lycorda bedoelt..
Iedereen kan 80teller rijden als die wilt, ook al levensgevaarlijk..
 
Originally posted by mssh
Nou ik zal even wat verklappen er zijn nog maar weinig mensen van Sittard over met heel snel spul en daarbij is het niet echt een EPC-Team ze hanger er alleen de hele dag rond :D.
Er zijn er nog ongeveer 3 die snel zijn.

Lig ik lekker uit te slapen met me vriendin ( woont om te hoek bij EPC sittard )zaterdagochtend,gaan er een paar testruns maken door die kleine straatjes...:p

Beste stuurlui staan aan wal.Ik heb het zelf nooit georganiseert,maar lijkt me het beste om er de tijd ervoor te nemen om locatie, en mensen die het zeg maar een beetje in de hand houden te hebben.kom dan wel langs,even kijkje nemen:)
 
Back
Top