Meeting Maastricht !!! Srt !!!

Status
Not open for further replies.
kep gehoord dat er geen straatscoots komen met meer dan 11pk. ik heb een due plus en daarmeen kom ik zelfs boven de 14 pk uit. kga egt niet het risico nemen ook al is het geen sprintscoot dus kben ut helemaal eens met mensen die nog dik boven mij uitkomen.gaan jullie maar lekker sprinten op 150m..en laat horen als er iemand onder de 15 sec komt:D:X
 
hoelaat begint de keuring?? ik denk dat ik wel ff kom met mijn zip ac 70ccceej

komt er ook een fiat panda om tegen te sprinte?? een bmw en een audi vin ik een beetje te
 
er is geen keuring,en dat sprinten zal gewoon RIJDEN DOOR ELKAAR +ralf+ zijn, word echt geen sprintbaan afgezet op een illigale meeting.
en in die weg zit 1 irri hobbel ( die een echte sprinter niet leuk zou vinden )

en 14 pk met een duo plus. en geen sprinter, heb je grafiekje van je 14 pk ?
 
het heeft ook zijn voordelen. je kan lekker zonder helm rijden enzo vet he en je hoeft geen entree te betalen...want er zijn toch geen dranghekken..voor langs de sprints en ehbo??

- ja lekker zonder helm rijden :L
- en waarvoor zullen er dranghekken zijn :rolleyes: veiligheid misschien.
- oe 5 euro entree in de meeste gevallen, veel hoor

:| :L
 
Maykel_Rox said:
- ja lekker zonder helm rijden :L
- en waarvoor zullen er dranghekken zijn :rolleyes: veiligheid misschien.
- oe 5 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> entree in de meeste gevallen, veel hoor

:| :L


ik denk dat jij iets nie snapt.. ik reageerde als hoe een nrx gasje zal doen.. ik heb altijd een helm op als ik sprint:|
 
Sorry dat ik dit nu zeg, maar iedereen gaat wel een beetje erg overdreven met die meeting. Laat de jongens gewoon lekker meeten. En wat boeit het nou wat voor setupje je hebt, laat ze lekker. Veel plezier jongens, dit is mijn laatste reply in dit topic denk ik.
 
ronnie_nrg said:
Sorry dat ik dit nu zeg, maar iedereen gaat wel een beetje erg overdreven met die meeting. Laat de jongens gewoon lekker meeten. En wat boeit het nou wat voor setupje je hebt, laat ze lekker. Veel plezier jongens, dit is mijn laatste reply in dit topic denk ik.

Precies ik ben het met ronnie eens.
Volgens mij denken een paar helden hier in dit topic dat dit een meeting wordt waar egt serieus om wordt gesprint met alles erop en eraan.
MENSEN DEZE MEETING IS VOOR DE FUN, JAH , VOOR DE GEZELLIGHEID, BEETJE PRATE, BEETJE TOURE,MUZIEK etc etc EN NATUURLIJK WORDT ER OOK GESPRINT!!JAH!!

VOOR DE 10000 ste x ALS JE NIET WIL KOMEN DAN BLIJF JE TOCH GVD GEWOON WEG!! EN DAN HOUD JE OOK JE KOP EROVER.

En ik heb het idee dat SommiGe hier, zich beter voelen dan de rest omdat ze meer geld aan hun setupje hebbe uitgeven.
Maarja er komen gelukkig ook snelle jongens die zich niet beter voelen dan de rest :)
greetzz
SRT CREW
 
Last edited:
touren en sprinten gaan toch niet samen, iemand met een snelle setup vind er niks aan om te touren, krijg je ook veel sneller woute achter je aan.
ik ben 1 keer geweest naar zo'n meeting, was NET 5 min daar wilde ze al weer ergens anders gaan staan, jah dat schiet niet op met een beetje snelle setup.
maar @ymhaeroxchris jij zegt dat wij ons te goed voelen voor die meeting, maar jij doet alsof je alles 100% geregeld hebt, die meetings zijn nooit geregeld, rijden altijd mensen heen en weer, iedereen doet waar die zin in heeft, ga je touren blijft de helft staan, wil je sprinten zie je weer een ezel op het achterwiel zonder helm over het zogenaamde sprintstukje rijden. +ralf+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top