Meeting Maastricht !!! Srt !!!

Status
Not open for further replies.
ten eerste, het gaat om scoots, maar als je wilt kan ik wel ff met de motor van mijn vader komen, honda super blackbird 1100 CC, dan kun je kiezen of je het nog wil race met je auto. als je uberhaubt al auto kun rijden.

maar in iedergeval, legaale meetings vinden jullie spannender vanwege de woute, nou ik niet, heb geen zin om mijn setup van 1500 euro, waar ik hard voor gewerkt hebt te verliezen in 1 keer naar illigale meeting te gaan, maar zoals ik al zei ik kom misschien wel ff kijken,

wat versta jij onder snelle scoots, ik durf bijna te wedden dat er geen scoot met aanhanger zal komen, en dat zijn pas snelle scoots.
Ik ken bijna alle mensen in maastricht die een snelle setup hebben, en met snel bedoel ik meer als 10 PK, en ik weet bijna zeker dat ze niet komen, misschien dat we 1 keer een spintje trekken maar verder niet. want ga daar niet blijven staan tot de woute komen, en dan tegen hun te zeggen w8 ff jullie, moet nog ff warm draaien voordat ik op roller kan of voordat ik wil vluchten.

maar ik kom wel ff kijken naar de snelle scoots :p
 
ik denk dat ik wel 10 pk op mun straat scooter heb :D
en ferrel heb je een woordenboek naast je computer gelegt
nou kunnen alle mensen jou verstaan niet alleen de Hellmonders
 
Ik wil gerust een keertje sporten tegen een van die autotjes van je, denk dat een scootertje toch wel wat sneller is met trekken, maar je zegt zelf... scootermeeting, waarom begin je dan over je bmw en audi:?
Kijk, ik vind het wel leuk dat jullie meetings organiseren, maar veel gaan het risico niet nemen, om hun projectje van 3000 euro op het spel te gaan zetten.
 
KnaPuH said:
ik denk dat ik wel 10 pk op mun straat scooter heb :D
Heb je het nu over die zwart met groene zip waarmee je laatst naar twins reed? Snor? :|
KnaPuH said:
en ferrel heb je een woordenboek naast je computer gelegt
nou kunnen alle mensen jou verstaan niet alleen de Hellmonders
Dat viel me ook al op, hij praat aardig ABN als hij even moeite doet. 8P
 
whehe, zijn tot 20 oktober flink veel controles in maastricht + omstreken stond @ krant.

begin het ook te merken, krijg steeds meer meldingen van rollerbank.nl :p
ik ga lekker niet, heb wel wat anders te doen ipv bij kansloos volk te staan :W

btw als iemand @ die meeting zwart met gele runner ziet , let me know ;) (mijn gestolen scoot die in maastricht rondrijd...)
 
ronnie_nrg said:
Ik wil gerust een keertje sporten tegen een van die autotjes van je, denk dat een scootertje toch wel wat sneller is met trekken, maar je zegt zelf... scootermeeting, waarom begin je dan over je bmw en audi:?
Kijk, ik vind het wel leuk dat jullie meetings organiseren, maar veel gaan het risico niet nemen, om hun projectje van 3000 euro op het spel te gaan zetten.


precies :)
 
ik kom ook wel ff met mijn racer heb nu een mhr team replica en een shotje en orginele onsteking ik kom wel ff sprinte.. dat loopt goed hoor kijk maar naar heerle iemand met zelfde setup won dus ik ook wel:X
 
Zoals ik al eerder zei, als je toch niet wilt komen dan kom je toch gewoon NIET!!! Wat voor een rede dat ook is, durf je niet vanwege de politie of voel je je te goed vanwege je setup het interreseert me niet.
Owjah, sprinten tegen een auto vinde jullie dus blijkbaar niet ruig, oke dan niet he, het was een aanbod ( het leek mij wel ruig )
Mensen die WEL willen komen zijn natuurlijk VAN HARTE WELKOM.
(welke scooter of setup dan ook)
Geen gezeik meer over politie en die shit, want das is namelijk allemaal al geregeld ( woutenscanner zal aanwezig zijn ) EN er zijn egt wel genoeg vluchtwegen daar0 :)
ZO is het nu duidelijk ?
Positieve tips zijn altijd welkom ( en niet zo van, maak er een legale van... :|)
Greetz SRT Crew
 
Last edited:
Chyston said:
Heb je het nu over die zwart met groene zip waarmee je laatst naar twins reed? Snor? :|
Dat viel me ook al op, hij praat aardig ABN als hij even moeite doet. 8P

het wil nie zeggen als er geen verzekeringsplaatje,geen licht,oranje stickers op zitten dat het een snorscooter is ;)
ik wil wel brommer om brommer rije met je hor
 
Nu weer ontoppic please :)

Als je niet wil komen kom je niet. Reageer gewoon niet als je niet normaal kan reageren.
Volgende die offtoppic gaat krijgt weer een waarschuwing. ( gaat lekker de laatste tijd :| )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top