meeting enschede/hengelo??

Status
Not open for further replies.

aerox-freak16

scootloos!
hallo mensen ik ben van plan om een meeting te organiseren. er moet nartuurlijk wel genoeg belangstelling voor zijn anders gaat het niet door.

ik ben van plan om het in de haven van hengelo te doen (bij de beton centrale) . daar heb je een mooie lange weg en heb je ook veel space om te scoot neer te zetten. verder dus een perfecte plek om te meeten (denk ik dan) als jullie er mee eens zijn dat deze meeting moet doorgaan moet je het er maar neerzetten.

ik ben nog aan het kijken naar een goede datum maar ik wil eerst zien of er wel belanstelling is voor deze meeting. als jullie mischien een betere plek hebben om te meeten laat het dan ook ff weten mzlll

BLACKROX#1:W

Advertisement - register to remove this

jah ik weet wat de sticky zegt maar ik ik organiseer toch een meeting alleen wil ik weten of er genoeg mensen zijn die een meeting willen als dat zo is is er binnenkort een meeting:D

Njah.. tis kort bij mijn huis dus ik wil best een kijkje komen nemen... maar tis wel een plek volgens mij waar geregeld controle is omdat er vorig jaar ook veel straatraces zijn gehouden daar!! Maar.... ik hoor wel als er verdere afspraken zijn :)

Vorig jaar is daar ook een meeting geweest en die is zonder politie verlopen.
Nadeel is wel dat daar toch nog een aantal auto's en fietsers komen.

Originally posted by Arnie
Vorig jaar is daar ook een meeting geweest en die is zonder politie verlopen.
Nadeel is wel dat daar toch nog een aantal auto's en fietsers komen.

heyz,

ohww jah klopt .. 22 april was dat .. maar veel traffic dat klopt ook =S ... te veel voor mij ..

Adiozzz

dat is wel een beetje en een nadeel dat er auto's en fietsers langskomen maar het is wel een hele goede plek om te sprinten:D

mzll

Originally posted by aerox-freak16
kom jij niet dan hendrik??

hmmm weet nie .. als vervoer voor mijn scoot heb wel .. anders is het me te ver .. :S

maar denk dat ik wel kom .. :D

Adiozzz

er is iets veranders omdat er ook op de 14de een meeting in oisterwijk is word de datum verschoven naar 21de

dus verzamelplek: macdonalds bij de macro (hengelo)
tijd: 14.30
datum:21 maart

Ok, als je serieus van plan bent om iets te gaan organiseren maak dan ff een nieuw topic aan met de betreffende planning en datum en tijd bovenaan enzo, en niet zo onoverzichtelijk als nu.

Dan gooi ik deze ff dicht,

Status
Not open for further replies.
Back